WWDC 2020: تاریخ, زمان و انتظار می رود اطلاعیه اپل در رویداد

این WWDC سال 2020 کلیدی تنظیم شده است را در هفته آینده با اپل انتظار می رود نشان می دهد تعدادی از محصولات جدید

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

این WWDC سال 2020 کلیدی تنظیم شده است را در هفته آینده با اپل انتظار می رود نشان می دهد تعدادی از محصولات جدید هیجان انگیز. در اینجا این است که همه چیز ما انتظار برای دیدن.

از پیشگامانه مدلهای macbook جدید به روز رسانی نرم افزار برای اپل در حال حاضر وجود دارد بسیاری از شایعات اشاره در چه تیم کوک و شرکت. به نمایش گذاشتن در آن سالانه کنفرانس توسعه.

ما جمع آوری کرده ایم تا به همه شایعات و اخبار را به یکی از محل بنابراین شما می توانید یک پتانسیل اوج دزدکی حرکت کردن در WWDC سال 2020 اخبار بدون داشتن بی وقفه ترال وب است. البته هیچ یک از این می تواند تایید و اپل تقریبا تضمین شده است به تعجب – اما با برخی از مشهور leakers dishing خاک ما بسیار با اعتماد به نفس با برخی از جزئیات.

خوانده شده زیر برای همه چیز WWDC سال 2020 مرتبط از جمله تاریخ و آنچه اطلاعیه ها شما باید انتظار داشته باشید.

WWDC سال 2020 تاریخ – هنگامی که WWDC سال 2020?

این WWDC سال 2020 اصلی برگزار خواهد شد در روز دوشنبه 22 ژوئن در 6pm BST (10 PT).

شما قادر خواهید بود به تماشای کلیدی این جریان ویدئو از طریق Apple.com یوتیوب و رسمی تلویزیون اپل برنامه.

اگر شما نمی قادر خواهد بود به تماشای این رویداد زندگی می کنند, ما می خواهیم مطمئن شوید که برای نگه داشتن شما تا تاریخ را با تمام آخرین اطلاعیه ها در مورد اعتماد بررسی است.

WWDC سال 2020 اطلاعیه ها – چه انتظار

با وجود اپل در حال به طور معمول کم حرف جلوتر از WWDC سال 2020 رویداد شده اند وجود دارد بسیاری از شایعات و نشت از محصولات می تواند اعلام کرد.

ما لیست به احتمال زیاد (و هیجان انگیز) محصولات است که می تواند نشان داده زیر, بنابراین اگر شما از طرفداران از بازی نگاه دور در حال حاضر.

iphone SE 2 back

iOS 14 و iPadOS 14

اپل اغلب با استفاده از WWDC به فاش کردن آن آخرین به روز رسانی نرم افزار خود را برای آی فون و آی پد دستگاه های پس از آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال به انتظار تیم کوک به انجام همان در این سال با سیستم عامل iOS 14 و iPadOS 14.

شده است وجود دارد smorgasbord از شایعات و نشت برای iOS 14 بنابراین آن را سخت بدانید که چه دقیق است. زیادی شده است گفت: در مورد صفحه نمایش هر چند با اپل ظاهرا در حال برنامه ریزی در ارائه یک لیست فرمت برای برنامه های نصب شده در ورید همان دیده بان اپل.

جدید برنامه تناسب اندام نیز شایعه و همچنین به عنوان یک رشته از پیام های جدید ویژگی های چنین به عنوان قادر بودن به عقب فرستاده متون تگ خاص افراد در چت گروهی و قادر بودن به علامت یک پیام به عنوان خوانده نشده بنابراین شما فراموش نکنید که به پاسخ در یک نقطه بعد از آن.

اگر شما از طرفداران هستید که از گوگل کروم و Spotify در شما خوشحال خواهید بود توسط بلومبرگ گزارش که اپل به طور بالقوه کار بر روی یک به روز رسانی iOS است که اجازه می دهد تا کاربران به مجموعه برنامه های شخص ثالث به عنوان پیش فرض.

MacBook Pro 16

مک بوک بازو

یکی از هیجان انگیز ترین شایعه دستگاه برای WWDC سال 2020 است مک بوک بازو است که ظاهرا جدید 12 اینچی مک بوک های اپل ساخته شده و پردازنده (نه بی شباهت به آنهایی که در اپل و iPads).

جدید اپل ساخته شده تراشه را ظاهرا اجازه می دهد تا شرکت را به یکی از باریکترین و سبکترین لپ تاپ در عین حال اتخاذ یک طراحی مشابه به امثال کتاب کهکشان S.

در حالی که اپل در انتظار تایید وجود این مک بوک بازوی هفته آینده, لپ تاپ ظاهرا نمی خواهد کشتی تا 2021. اما آن را هنوز هم چیزی به هیجان زده در مورد مارک یک تغییر بزرگ برای آینده مکینتاش با Apple شایعه در نهایت خندق اینتل در دسترس نباشد.

ما همچنین انتظار برای شنیدن بیشتر در مورد macOS 10.16 در طول سخنرانیها رویداد اگر چه هنوز به بسیاری از نشت به نشان می دهد آنچه که ما را در این جبهه.

اپل iMac 2019

iMac 2020

اپل نیز ظاهرا به برخی از توجه به آن دسکتاپ کامپیوتر در هفته آینده به عنوان iMac شایع است داری طراحی مجدد.

مشهور توییتر leaker Sonny Dickson نشان می دهد iMac 2020 را ببینید فوق العاده باریک گودی در حالی که همچنین شامل یک AMD ناوی GPU و T2 امنیت تراشه.

قبلی گزارش پیشنهاد یک قاب نازک تر اجازه خواهد داد که اپل برای افزایش اندازه صفحه نمایش از 21.5 اینچ تا 23 اینچ و پس از آن جایگزین موجود ورود به سطح مدل.

جزئیات نازک بر روی پردازنده اما ما امیدوار اپل را با استفاده از جدید 10th Generation Intel Core desktop تراشه برای گربه های تا به تاریخ عملکرد.

Apple Watch 5

دیده بان اپل 5

watchOS 7

در حالی که امثال آیفون و مک بوک ممکن است hitters بزرگ ساعت اپل باقی مانده است یک معامله بزرگ برای این شرکت است و ما انتظار داریم به ما نگاه مناسب در watchOS 7 در WWDC.

شایعه ویژگی های جدید شامل ساخته شده است در خواب ردیابی قابل اشتراک گذاری سازمان دیده بان چهره و قابلیت اندازه گیری میزان اکسیژن در خون شما است که می تواند کمک به تشخیص این که آیا شما در معرض خطر از مسائل تنفسی یا قلبی استراحت.

تلویزیون اپل تا سال 2020

بسیاری از حدس و گمان امتیاز نسبت به قریب الوقوع تلویزیون اپل تا سال 2020 راه اندازی شناخته شده در leaker جان Prosser, نشان می دهد دستگاه را از ویژگی های یک A12X پردازنده است که در بر داشت در سال 2018 مدل از iPad Pro. نیز وجود ظاهرا توان ذخیره سازی بیشتر از همیشه قبل از با ظرفیت 128GB گزینه است.

یک گزارش از 9to5mac نیز نشان می دهد ما می تواند شنیدن در مورد جدید اپل از راه دور تلویزیون. ما مطمئن نیستیم که چه ویژگی های جدید این کنترل از راه دور می تواند بسته اما بسیاری از آنها ولع مصرف یک جایگزین نسبت به زمان £59 سیری از راه دور.

HomePod touch controls

HomePod 2

اپل اکو-rivalling هوشمند بلندگو می تواند قریب الوقوع ارتقا با گزارش نشان می دهد یک HomePod 2 است که در آن کار می کند.

شده است وجود ندارد مقدار اطلاعات قابل اعتماد برای این محصول اما با زمزمه های متعدد و افت قیمت اصلی وجود دارد یک فرصت مناسب و معقول آن را ظاهر در WWDC سال 2020 است.

یک گزارش از MacRumors نشان می دهد HomePod می تواند از ویژگی های 3D حرکات دست برای کنترل های اضافی و چهره ID برای یک لایه اضافی امنیتی است.

وجود دارد نیز چند مورموری ادعا وجود خواهد داشت HomePod مینی در یک قیمت مقرون به صرفه تر است که حس را از اصلی مسلما شکست خورده برای ضربه زدن به جهان توسط طوفان.

Tile Pro and Tile Mate 2018

اپل AirTags

اپل تنظیم شده است را بر روی کاشی با AirTags که بنا به گزارش ها کوچک trackable دستگاه های که شما می توانید به امثال آی فون خود را یا مک بوک بنابراین شما می توانید آنها را بیابید که از دست داده است.

این اپل انتقالها اند شایعه شده است برای مدت زمان طولانی با این پیشنهاد آنها خواهد آمد همراه با آینده اپل. اما مشهور leaker جان Prosser ادعا می کند که AirTags در نهایت ظاهر را در WWDC سال 2020 است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن