نگرانی شایعه نشان می دهد اپل داده نشده است تا در آن Butterfly Keyboard هنوز

با اپل به روز رسانی 13-inch MacBook Pro شرکت کرده بود رسما پاکسازی آن لپ تاپ صف پروانه صفحه کلید آورده و بیشتر

توسط POSHTIBANNEWS در 5 خرداد 1399

با اپل به روز رسانی 13-inch MacBook Pro شرکت کرده بود رسما پاکسازی آن لپ تاپ صف پروانه صفحه کلید آورده و بیشتر قابل اعتماد قیچی سوئیچ های صفحه کلید. این احساس مانند اپل بود بی سر و صدا تصدیق کرد که آنها ساخته شده است یک اشتباه با پروانه کیبورد و که آنها با آن انجام می شود یک بار و برای همه است.

تبلیغات

با این حال با توجه به توییت توسط leakster @L0vetodream آنها ادعا می کنند که لزوما ممکن است در این مورد. توییت ادعا می کند که اپل داده است تا در پروانه صفحه کلید در عین حال و در حال کار برای بهبود این ساختار و این شانس وجود دارد, آن می تواند بازگشت دوباره در آینده.

برای کسانی که نا آشنا پروانه صفحه کلید ساز چند سال پیش معرفی شد در اپل تلاش در بازسازی صفحه کلید لپ تاپ. آن ثابت می شود فاجعه به وجود گزارش های متعدد از صفحه کلید شکست همراه با پرونده های حقوقی علیه این شرکت بیش از مسائل مربوط به صفحه کلید.

اپل در نهایت تصحیح آن در سال 2019 با 16-inch MacBook Pro که آورده بیشتر آشنا قیچی سوئیچ طراحی قبل از به روز رسانی آن MacBook Air 13-inch MacBook Pro با صفحه کلید در اوایل این سال است. حتی اپل iPad Pro جدید خود را با سحر و جادو صفحه کلید و لوازم جانبی تصمیم گرفتند به استفاده از همان طراحی. این شایعه با یک دانه نمک در حال حاضر, اما این است که یکی از این شایعات که ما به امید درست نیست.

در زمینه اپل >کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره, صفحه کلید, لپ تاپ, مک بوک ایر و مک بوک پرو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن