برندگان و بازندگان: این PS5 غالب در حالی که آخرین ما PS4 holdouts دریافت FOMO

در این هفته بوده است آشکار درمان برای علاقه مندان به تکنولوژی. طی هفت روز را دیده ایم همه چیز را از زرق و برق

توسط POSHTIBANNEWS در 25 خرداد 1399

در این هفته بوده است آشکار درمان برای علاقه مندان به تکنولوژی. طی هفت روز را دیده ایم همه چیز را از زرق و برق دار جدید گوشی های هوشمند به عالی بازی های موبایل, لوازم جانبی مانند Razer کیشی آمار ،

اما برای ما در اینجا در مورد اعتماد, برج, این هفته سونی را به سرقت رفته نشان می دهد در اینجا به همین دلیل است.

برنده: سونی PS5

سونی PS5 همواره تحت تاثیر این تیم در بررسی مورد اعتماد از آنجا که این شرکت شروع به چکه تغذیه در مورد جزئیات آن را چند ماه پیش. هر چند ما هنوز نمی دانیم برخی از جزئیات کلیدی در مورد کنسول چه کوچک ما رنگ یک تصویر زیبا. این PS5 است به ویژگی های آنچه Sony توصیف به عنوان "سریع ترین بازی های SSD" همیشه حمایت Ray Tracing و به طور کلی همه جانبه نیروگاه کنسول.

اما این هفته سونی قرار دادن پول خود را که در آن دهان خود را است و نشان داد پارسه اولین دسته از عناوینی است که به شما امکان استفاده از کنسول جدید را بهبود سخت افزار. به طور خاص در طول پنج شنبه در جریان زندگی ما رو اول نگاه اجمالی از برخی از شگفت انگیز به دنبال عناوین. این محدوده بسیار پس از دنبال عاقبت به افق صفر Dawn – افق: ممنوع غرب – به یک چرخ ضامن دار و چکاچاک و Gran Turismo 7.

اگر آن را خیلی زود به بگویید اگر این بازی را در واقع می تواند سرگرم کننده وجود دارد هیچ گرفتن در اطراف این واقعیت که آنها نگاه آشکار خیره کننده و سمت چپ هر عضو تیم اعتماد ترشح بزاق آنها را امتحان کنید. به همین دلیل است که سونی را به دست آورده به عنوان محل این هفته برنده است.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

بازنده: هر کسی که خود را نمی کند یک PS4

این PS5 راه اندازی خط نبود تنها موفقیت سونی لذت می برد این هفته است. آن را نیز شاهد بررسی آمار بسیار در پی پس از The Last of Us Part 2 PS4 منحصر به فرد. پس برنده جایزه اصلی بازی آشکار منفجر تیم در اعتماد نظرها دور.

این برنامه شامل گیم پلی شگفت انگیز و یکی از بهترین داستان ها دیده می شود در یک ویدیو بازی The Last of Us 2 یکی از انتخاب یک شماره از بازی به نمره 5/5 در مورد اعتماد, بررسی تاریخچه.

این خیلی خوب است در این واقعیت است که آن را حتی موفق به دریافت این تیم جان سخت کامپیوتر و ایکس باکس پارسه درد و رنج یک مورد جدی از FOMO. ما PS4-کمتر همکاران نمی خواهید به تنهایی در ترس خود را از دست رفته. به همین دلیل است که علاقهمندان به بازی بدون PS4 کسب یک محل به عنوان این هفته بازنده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن