برندگان و بازندگان: اسکیت 4 kickflips به زندگی در حالی که Hawk-Eye خاک لیگ برتر بازگشت

ورزشی! که متحد موضوع در این هفته برندگان و بازندگان با دنیای اسکیت سواری و فوتبال برخورد به یک پشته از بحث است

توسط POSHTIBANNEWS در 1 تیر 1399

ورزشی! که متحد موضوع در این هفته برندگان و بازندگان با دنیای اسکیت سواری و فوتبال برخورد به یک پشته از بحث است.

با دولت اجرا مستندات شروع به سهولت در سراسر جهان آن را حس می کند که مفهوم بازی های ورزشی است که این روزها اکثر مردم, افکار, ساخت این هفته برندگان و بازندگان موقع برجسته.

برنده: اسکیت 4

سال 2020 تبدیل به یک جامد سال برای طرفداران اسکیت بورد بازی. اول ما تا به حال نشان از Tony hawk's Pro اسکیت 1+2 Remastered. در حال حاضر ما تایید یک مطلب جدید در EA بسیار محبوب و در عین حال طولانی خفته سری اسکیت.

شایعات چهارم ورود در اسکیت سری باید همچنان برای مدتی به خصوص به عنوان Skate 3 ضربه قفسه های فروشگاه بیش از 10 سال پیش بر روی PS3 و ایکس باکس 360. در متعاقب آن دهه اعتیاد به مواد مخدره برای یک اسکیت احیای تنها رشد در میان فن-پایه و در حال حاضر رویای است که در نهایت به یک واقعیت است.

البته واقعیت این است که هنوز هم یک راه ، با هیچ مقام رسمی تریلر نشان داده شده در طول بازی EA ویترین خارج از مختصر تیزر با بازی مدیر و مدیر خلاق. دو چهره توضیح داد که سری fanbase کمک را به اسکیت 4 به زندگی پس از جمعی پت در پشت است که قطعا با توجه.

یک چیز دیگر به یاد داشته باشید – EA هنوز به جدید اسکیت عنوان یک نام مناسب پس هیچ راهی برای دانستن اینکه در عین حال اگر ما در حال آماده سازی برای یک تمام عیار عاقبت یا next-gen remaster نه بیش از حد متفاوت به آنچه Tony hawk's در فروشگاه برای ما.

بازنده: Hawk-Eye هدف خط tech

پس از جهانی وقفه با تشکر از Coronavirus همه گیر ورزشی, طرفداران در سراسر جهان می توانید اجازه دهید یک آه امداد – لیگ برتر بازگشته است. ارائه بسیار مورد نیاز كمى از عذاب و دل تنگی از سال 2020 آن را ندارد تا زمانی که سرگرم کننده بود نقش برآب مطلق خطا مربوط به Hawk-Eye را goal-line technology.

طراحی شده به دقیقا می دانند که اگر توپ را رفته بیش از هدف خط Hawk-Eye فن آوری نمی تواند به نظر می رسد را انتخاب کنید تا به هدف آشکار از الیور نوروود در طول شفیلد یونایتد را در دیدار مقابل استون ویلا شکایت در مورد مسائل از 'انسداد'.

سرگرم کننده متوقف نمی وجود دارد اما نه داور و نه VAR برداشت تا هدف یا خروج از طرفداران در خانه فریاد در تلویزیون برای زندگی عزیز التماس برای نتیجه به تجدید نظر شود. اشتباه بود در نتیجه در برخی از فوق العاده پاسخ آنلاین ،

Hawk-Eye صادر عذرخواهی پس از آن, اما آن را بیش از حد کمی دیر برای هر شفیلد طرفداران که امیدوار بودند با پیروزی در جستجوی خود را برای لیگ قهرمانان صلاحیت. هنوز هم حداقل در نهایت وجود دارد برخی از سرگرمی های جدید برای جشن ما چشم پس از binging کل Netflix کاتالوگ چندین بار بیش از.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن