ویندوز 10 مارس سال 2020 به روز رسانی زنده رود – در اینجا ویژگی های کلیدی جدید

مایکروسافت سالانه خود در ویندوز 10 به روز رسانی در حال حاضر نورد از به جریان اصلی کاربران PC است. ماه مه سال 2

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

مایکروسافت سالانه خود در ویندوز 10 به روز رسانی در حال حاضر نورد از به جریان اصلی کاربران PC است.

ماه مه سال 2020 به روز رسانی ویژگی های به روز رسانی دیرینه برنامه دفترچه یادداشت یک تصفیه نسخه از کورتانا و دومین نسخه از ویندوز گرافیک برای لینوکس در میان آن ارائه شده است. مایکروسافت می گوید دومی ویژگی باید منجر به اجرای سریع تر از خط فرمان ،

شما می توانید برای به روز رسانی امروز از طریق به روز رسانی ویندوز (تنظیمات > به روز رسانی و امنیت > به روز رسانی ویندوز) اگر چه ممکن است در حالی که قبل از همه آن را می بیند.

برای کورتانا, مایکروسافت در حال حاضر اجازه می دهد خود را برای ایجاد رویدادهای تقویم و ارسال ایمیل و سطح (بدون جناس در نظر گرفته) ایمیل از افرادی که در لیست مخاطبین شما. نیز وجود دارد گزینه ای را برای راه اندازی یک ابر دانلود زمانی که بازنشانی یک کامپیوتر.

Notepad بهتر می شود با ساخت این واضح است که تغییرات ذخیره نشده در حالی که وجود دارد برخی از کلید های میانبر صفحه کلید. دستی علاوه بر این همچنین بدان معنی است که متن هایلایت شده را به طور خودکار می تواند موضوع هر پیدا کردن/جایگزین درخواست.

مرتبط: بهترین لپ تاپ سال 2020

مایکروسافت در حال اضافه کردن یک ابزار جدید طراحی شده برای آن را آسان تر برای قرار دادن اشاره گر خود را در متن سنگین اسناد و مدارک. یک تنظیم جدید کاربران را قادر می سازد برای تعیین اندازه و رنگ مکان نما. ماشین حساب می تواند ساخته شده تا کنون-در حال حاضر دسکتاپ های مجازی می تواند در حال حاضر نام های سفارشی و جدید وجود دارد emojis در جمع. مایکروسافت همچنین در ساخت دیکته موجود در چندین زبان جدید است.

در یک پست وبلاگ مایکروسافت گفت: "بر اساس مثبت پیش نمایش بازخورد امروز ما خوشحالیم که اعلام کند که ما در حال شروع به مارس سال 2020 به روز رسانی در دسترس است. در این وبلاگ ما را پوشش دهد که چگونه شما می توانید به روز رسانی را انتخاب کنید و در هنگام نصب و در دسترس بودن برای سازمان های تجاری برای شروع هدفمند استقرار."

اگر چه مایکروسافت در حال بارگیری به روز رسانی با دستی ویژگی های جدید کاربران ممکن است می خواهم به بیان کمی احتیاط قبل از دانلود آن. این به روز رسانی ها اغلب می رسند با مسائل خارج از دروازه.

اکتبر 2018 به روز رسانی, که تا به حال کشیده می شود و دوباره منتشر شد و پس از هزاران مسائل از جمله ناپدید شدن فایل ها همچنان به چوب در ذهن است. اگر ما می خواهیم به آن یک یا دو هفته.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن