پیروزی باقی مانده از خاکستر – مرداب از Corsus بر روی PS4 یا Xbox One

بررسی مورد اعتماد است تا تیمی با بازی تیراندازی به دور ده نسخه از باقی مانده: از خاکستر آن به تازگی منتشر شده

توسط POSHTIBANNEWS در 29 خرداد 1399

بررسی مورد اعتماد است تا تیمی با بازی تیراندازی به دور ده نسخه از باقی مانده: از خاکستر آن به تازگی منتشر شده گسترش – مرداب از Corsus.

ما رو می ده کدهای سراسر PS4 و Xbox One برای هدیه دادن به برخی از خوش شانس ما خوانندگان و همه شما باید انجام دهید تا شانس برنده شدن است follow us on Facebook یا Twitter و ابراز علاقه خود را در این گریم اعتیاد آور RPG. ما باید پست خاص اختصاص داده شده به طوری که شما دقیقا می دانند که به کجا نگاه در رسانه های اجتماعی ما جدول زمانی.

درآمد 4/5 ما در بررسی ما توصیف Renmant: از خاکستر به عنوان یک "بازی فوق العاده با یک جامعه سالم و یک خرید بزرگ برای هر گیمر هاردکور دنبال یک چالش جدید است. متاسفانه این اولین بار اصلی توسعه است و تا حدودی نور را در محتوا به نگه داشتن بازیکنان موجود راضی است."

"اگر شما یک Dark Souls فن در عین حال به تجربه با شکوه شادی باقی مانده: از خاکستر و سپس شما قطعا باید در نظر چیدن آن را با مرداب از Corsus گسترش است. هر چند این DLC نیست اضافه کردن مقدار به کمپین اصلی آن به ارمغان می آورد و در عین حال تنوع بیشتر به بازی در حال حاضر درخشان کتابخانه هیولاها و غارت" نوشت: Alastair استیونسون در حکم ما.

برای اولین بار منتشر شده در ماه اوت سال 2019 برای PS4, Xbox One و PC آن را تبدیل به یک جای خواب ضربه برای بازی تیراندازی و در ادامه به فروش میلیون ها نسخه در سراسر سیستم عامل. با اخیر از ورود به بسط آن به نظر می رسد این محبوبیت نشان داده است هیچ نشانه ای از زوال. اگر شما مشتاق به پرش در این سادگی می تواند فرصت مناسبی است.

Renmant است که بسیار شبیه به Dark Souls یا Bloodborne از نظر جهانی و پیشرفت, اما شما به جای استفاده از اسلحه به عنوان ابزار اصلی خود را از دفاع به جای سنتی شمشیر و سپر. این یک چرخش مدرن در یک معشوق فرمول می اندازد و در یک دسته چند نفره اجزای به چیزهایی ادویه تا و حتی بیشتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن