هنگامی که بخار آینده فروش ؟ تاریخ زمان معاملات و بیشتر

بخار فروش در ادامه به یک میدان نبرد معامله و ارائه برخی از بهترین دیجیتال تخفیف در دنیای بازی زمانی که آنها می

توسط POSHTIBANNEWS در 28 اردیبهشت 1399

بخار فروش در ادامه به یک میدان نبرد معامله و ارائه برخی از بهترین دیجیتال تخفیف در دنیای بازی زمانی که آنها می رسند در طول سال.

در حالی که این دوره از معاملات روزانه و فروش فلش در حال حاضر پشت سر ما بخار را به طور منظم تبلیغات هنوز هم بازیکنان را ارائه انواع راه هایی برای تقویت کتابخانه های خود را برای کسری از قیمت.

در حالی که آینده بخار جشنواره تابستانی نیست فروش در مفهوم سنتی آن را بدون شک می آیند با مجموعه ای از تخفیف های مرتبط با بازی ها بر روی صفحه نمایش. وجود دارد مقدار زیادی برای شیرجه رفتن به پس از بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد آینده بخار فروش از جمله آخرین تاریخ و زمان معاملات ،

هنگامی که بخار آینده فروش تابستان – نشت نکات در تاریخ های بالقوه

یک گزارش جدید پدید آمده که به نظر می رسد به دقت پیش بینی تاریخ به صورت بخار در تابستان فروش. سرچشمه آن از پاول Djundik که ادعا می کند از فروش اجرا خواهد شد از 25 ژوئن تا 9 جولای با همه چیز لگد زدن در 9:55am می باشد PST/12:55pm EST/17:55pm BST دقیقا. این ارائه خواهد شد بازیکنان با تقریبا دو هفته به استفاده فراوان از تخفیف و چانه زنی.

Djundik پیش بینی سال گذشته شروع فروش بار بیش از حد اضافه کردن مقدار زیادی از وزن به ادعاهای موجود در اینجا. همانطور که برای چه فروش خود را شامل خواهد شد آن را به طور معمول شامل کل بازی طیف. بازیکنان می توانند انتظار تخفیف در عمده فیلم های پرفروش, indie عزیزان و همه چیز inbetween. در اینجا امید برخی از سرد مانع minigames نیز گنجانیده شده و به نمای خود را به ما انگیزه فوق العاده ای برای تعقیب کسانی که چانه زنی.

مرتبط: بهترین بازی PC

Gabe

هنگامی که بخار آینده فروش – تاریخ و زمان

آن را به احتمال زیاد نمی تواند برای چند ماه در اولین, به غیر از تخفیف های هفتگی و تبلیغات مربوط به فردی ناشران. اگر 2019 هر گونه نشانه بخار فروش تابستان پدیدار خواهد شد در ماه ژوئن با بهمن تخفیف فقط به عنوان آب و هوای گرم است. ما به احتمال زیاد در مستند به هر حال تا بیشتر معامله بهتر است.

بخار جشنواره تابستانی تنظیم شده است را در ماه ژوئن و به احتمال زیاد همراه با فروش تابستان به عنوان کاربران تست کردن نمایش دموی رها کردن در یک پنجره به طور معمول گرفته تا E3 سال 2020 که متاسفانه نیست در حال وقوع در این سال با توجه به Covid-19.

سالانه لیست فروش به شرح زیر است و ما انتظار داریم تا سال 2020 به دنبال یک الگوی مشابه از وقایع که برخی از آنها در حال حاضر بیرون:

  • بخار قمری سال جدید فروش
  • بخار بهار فروش
  • بخار فروش تابستان
  • بخار هالووین فروش
  • بخار جمعه سیاه/پاییز فروش
  • بخار زمستان/Christmas Sale

هنگامی که بخار آینده فروش – چگونه هستند ؟

مدت فروش اغلب بستگی به فصل و/یا مناسبت. تابستان و زمستان فروش به طور معمول گذشته یک زن و شوهر از هفته را با معاملات مختلف که برجسته شده در صفحه اصلی و با گذشت هر روز. شما باید مقدار زیادی از زمان را به لیست علاقه مندی ها و خرید محصولات قبل از همه چیز بازگشت به حالت عادی.

جمعه سیاه و هالووین فروش بسیار کوتاه و اغلب با ماندگاری یک هفته یا بیشتر به عنوان آنها مربوط به این رویداد اتفاق می افتد در واقعیت است. معاملات اغلب موضوعی با تخفیف ارائه شده در, ترسناک بقا, عناوین متناسب با شبح وار مناسبت. جمعه سیاه به طور کلی تر است و در عین حال فراهم می کند برخی از سال بهترین تخفیف.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب