واتساپ را پرداخت کرده اند شروع به رول کردن به کاربران

در حالی که برای در حال حاضر Facebook شده است تلاش برای کشف کردن راه برای پول در اوردن واتساپ. این شرکت به دست

توسط POSHTIBANNEWS در 27 خرداد 1399

در حالی که برای در حال حاضر Facebook شده است تلاش برای کشف کردن راه برای پول در اوردن واتساپ. این شرکت به دست آورد واتساپ چند سال پیش در برخی از آنچه به نام یکی از گران ترین ادغام در فن آوری, اما, به, تاریخ, Facebook هنوز به شارژ به کاربران برای استفاده از این سرویس (اگر چه این ایده از معرفی تبلیغات شده است شناور در گذشته).

تبلیغات

با این حال به نظر می رسد مانند Facebook ممکن است در نهایت باید یک ایده در مورد چگونه به پول در اوردن از پلت فرم است که از طریق خدمات پرداخت که در آن شرکت خواهد بود شارژ کسب و کار یک 3.99% پردازش هزینه پرداخت شده از طریق پلت فرم.

در حال حاضر مفهوم WhatsApp پرداخت جدید نیست. WhatsApp را معرفی کرده است یکی از ویژگی های مشابه در هند در حالی که پیش از این گزینه های جدید خواهد شد در واقع با استفاده از یک های مختلف پرداخت پلت فرم در قالب Facebook پرداخت که راه اندازی در اواخر سال گذشته. با این سرویس جدید کاربران قادر خواهند بود به لینک خود را در کارت های اعتباری خود را به واتساپ حساب های که در آن آنها می توانند سپس پرداخت را به کسب و کار از طریق پلت فرم.

در حال حاضر این ویژگی در حال نورد در برزیل اما با توجه به شرکت آنها خواهد بود و در نهایت ساخت آن را در دسترس دیگر کاربران در سراسر جهان است. یا نه این خوب خواهد بود به اندازه کافی برای رقابت با امثال پی پال باقی مانده است دیده شود اما با توجه به این که واتساپ در حال حاضر پشتیبانی از حساب های کسب و کار این است که در واقع نه یک گام منطقی جلو.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره برنامه های Facebook و Whatsapp. منبع: وبلاگ.whatsapp



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن