واتساپ اعلام کرد یک دسته از سرگرم کننده و راحت به روز رسانی

WhatsApp تبدیل شده است بیشتر و یا کمتر عملا خدمات مسنجر برای بسیاری از. در حالی که آن را بسیار محبوب است این ل

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

WhatsApp تبدیل شده است بیشتر و یا کمتر عملا خدمات مسنجر برای بسیاری از. در حالی که آن را بسیار محبوب است این لزوما به این معنی نیست که آن را به بهترین و که وجود دارد دیگر برنامه های پیام رسانی است که نمی آیند با امکانات بهتر اما خبر خوب این است که آن را به نظر می رسد مانند واتساپ اخذ خواهد شد برخی از آنها در حال حاضر.

تبلیغات

در یک اطلاعیه در وبلاگ خود, WhatsApp نشان داده است که آنها معرفی خواهد شد یک دسته از ویژگی های جدید به برنامه خود را بر روی تلفن همراه به عنوان وب و دسکتاپ. این می آید در قالب متحرک, برچسب, چیزی است که برنامه های مانند خط و KakaoTalk داشته اند در حالی که برای در حال حاضر, اما ما فرض کنید در اواخر بهتر از هرگز.

آنها همچنین معرفی استفاده از کدهای QR برای اضافه کردن مخاطبین به این معنی است که در آینده به جای استفاده از یک شماره تلفن کاربران فقط می توانید به سرعت اسکن یک کد QR برای اضافه کردن مخاطبین به برنامه. این خواهد بود مفید برای کسب و کار که به دنبال برقراری ارتباط با مشتریان خود را در شیوه ای آسان تر.

این به روز رسانی نیز خواهد بود و آوردن تیره حالت به هر دو وب و دسکتاپ نسخه WhatsApp. تیره حالت در دسترس است در هر دو سیستم عامل iOS و آندروید در حالی که برای در حال حاضر, بنابراین آن را خوب است برای دیدن است که آن را در حال حاضر در دسترس برای کاربران دسکتاپ نیز هست. با توجه به WhatsApp این تغییرات خواهد شد نورد در طی چند هفته آینده به طوری نگه داشتن چشم را برای آن.

در زمینه کلی. جزئیات بیشتر در مورد برنامه Whatsapp. منبع: وبلاگ.whatsapp



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن