WhatsApp می رود بزرگ در ویژگی های جدید با COVID-راه امن برای اضافه کردن مخاطبین

واتساپ رسما راه اندازی جدید کدهای QR است که آن را آسان تر برای اضافه کردن اطلاعات تماس و یا به اشتراک گذاری اط

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

واتساپ رسما راه اندازی جدید کدهای QR است که آن را آسان تر برای اضافه کردن اطلاعات تماس و یا به اشتراک گذاری اطلاعات تماس لمسی صورت رایگان.

ویژگی که ظهور در نسخه بتا از این برنامه در اواخر ماه مه تایید شد در یک ویدیو یوتیوب و وبلاگ از Facebook متعلق به برنامه پیام رسانی در ژوئیه 1.

در بسیار به همان شیوه که کاربران WhatsApp می توانید با اسکن کردن یک کد QR برای ورود به واتساپ دسکتاپ, آنها می توانند در حال حاضر اسکن یک کد از یکی دیگر از تلفن فرد را به فاش کردن و اضافه کردن اطلاعات تماس خود را. آن را می تواند ثابت کند یک راه عالی برای افرادی که به تبادل اطلاعات تماس در زمانی که به سادگی عبور گوشی خود را به فرد دیگری به پانچ در شماره خود را به نظر می رسد مانند یک خطر سلامت.

در همراه پست وبلاگ این شرکت نوشت: "ما در حال ساخت آن را راحت تر از همیشه برای اضافه کردن یک مخاطب جدید. به زودی زمانی که شما دیدار با کسی که شما را قادر به خود را اسکن QR کد برای اضافه کردن آنها را به مخاطبین خود است. بهره برداری بیشتر در خود رقم در یک زمان."

مرتبط: بهترین گوشی سال 2020

که نه تنها ویژگی های جدید این شرکت است که تبلیغات امروز است. فوق WhatsApp desktop می شود تیره و ویژگی های حالت برای شروع.

در جای دیگر آن را ممکن است برای بزرگنمایی تصویر بند انگشتی از یک شرکت کننده در یک گروه چت تصویری که به تازگی گسترش یافته به جای تا هشت نفر است. بنابراین اگر یک شخص است و داستان سرایی در حالی که دیگران مشتاقانه گوش شما را قادر می سازد آنها را به مرکز صحنه فقط با ضربه زدن روی تصویر بند انگشتی.

در نهايت چت در حال حاضر ارائه توانایی شامل انیمیشن های برچسب بنابراین شما می توانید به کسی بگویید به عجله و آنها می تواند شما اجازه می دانم که آنها در راه اهل تفریح و بازی gif-مانند stickers.

این شرکت افزود: "پوستر یکی از سریعترین رشد راه ارتباط افراد در واتساپ با میلیاردها ارسال شده در هر روز است. ما در حال نورد جدید متحرک دشنه بسته است که حتی بیشتر سرگرم کننده و رسا."

همه ویژگی های در دسترس نخواهد بود به همه کاربران فورا با WhatsApp امیدوار کننده یک صحنه اجرای برای iOS و آندروید کاربران در روزهای آینده و هفته.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن