آیا اپل نرم افزار Clips? خیمه iOS 14 ویژگی توضیح داد

اپل اعلام کرد برنامه کلیپ در WWDC و مسلما یکی از مهم ترین iOS 14 ویژگی های همه. اما آنچه در حال برنامه کلیپ? و

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

اپل اعلام کرد برنامه کلیپ در WWDC و مسلما یکی از مهم ترین iOS 14 ویژگی های همه. اما آنچه در حال برنامه کلیپ? و به همین دلیل می توان آنها را چنین بازی تعویض برای کاربران آی فون? ما اجازه می دهد برای توضیح...

چه برنامه کلیپ?

با تشکر از برنامه های جدید کلیپ های API توسعه دهندگان می توانند در حال حاضر ساخت بخش کوچک از برنامه های خود را ارائه قابلیت برای افرادی که لازم نیست (و یا می خواهید به) تجربه کامل نصب شده بر روی تلفن خود را.

چگونه می توانم نرم افزار Clips کار می کند ؟

نرم افزار Clips خواهد توان با یک قرار دادی QR سبک کد (تصویر بالا) که کاربران آیفون قادر خواهد بود به شیر-به-اسکن با استفاده از گوشی NFC اتصال و یا با استفاده از دوربین دستگاه است. این کد منحصر به فرد خواهد بار یک مینی نسخه از نرم افزار در پایین صفحه نمایش در آوردن دسترسی به قابلیت های مهم.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

برنامه کلیپ کدهای خواهد بود ارسال شده در نقطه فروش حضوری یا آنلاین. ایده این است که لازم است بخشی از برنامه بارگذاری خواهد شد فورا. کاربران قادر خواهد بود به پرداخت خود را با استفاده از اپل پرداخت و اطلاعات می تواند به جلوگیری از ثبت نام برای یک حساب کاربری (و همه از دادن/اشتراک گذاری داده ها نگرانی هایی است که آمد با آن) با ورود به سیستم با اپل پلت فرم. کدهای نیز می تواند به اشتراک گذاشته شود در پیام.

چه برنامه کلیپ آن را یک معامله بزرگ است ؟

آیا شما تا به حال دریافت یک برنامه دانستن, شما فقط می رویم به استفاده از آن یک بار ؟ شاید یک پارکینگ یا اجاره روروک مخصوص بچه ها در برنامه های مختلف شهرستان ؟ یک کافی شاپ را coupon app که اجازه می دهد تا شما را به دریافت ارزان تر می نوشند ؟ یک برنامه است که حق شما را به رایگان از Wi-Fi در فرودگاه ؟ یک فروشگاه آنلاین شما هرگز قصد خرید از دوباره ؟ شما ابتلا به ما رانش ؟

نرم افزار Clips می تواند حذف عمده نقطه درد در این زمینه است. شما نمی خواهد که برای دانلود کامل برنامه ثبت نام می تواند به کار گرفته شده توسط ورود به سیستم با اپل و هر گونه پرداخت را می توان با اپل پرداخت هزینه ساخت کل معاملات بدون درز.

بهترین از همه گوشی خود را نمی لود شده با یک بار از برنامه شما هرگز استفاده کنید.

چه زمانی می توانم با استفاده از نرم افزار Clips?

قابلیت راه اندازی در iOS 14 که منتشر خواهد شد را برای مصرف کنندگان این پاییز احتمالا در اطراف اواسط سپتامبر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن