وست هام مقابل چلسی پخش زنده: کانال, راهنمای لگد کردن زمان و بیشتر

وستهام به دنبال معکوس بخت و اقبال خود را امشب به آنها خوش آمدید متقابل شهر رقبای چلسی به لندن ورزشگاه. راهنمای

توسط POSHTIBANNEWS در 11 تیر 1399

وستهام به دنبال معکوس بخت و اقبال خود را امشب به آنها خوش آمدید متقابل شهر رقبای چلسی به لندن ورزشگاه. راهنمای ما به شما می گوید همه چیز شما نیاز به دانستن به سازمان دیده بان وستهام مقابل چلسی در لیگ برتر در این شب ،

وست هام مقابل چلسی kick-off زمان

بازی می شود در جریان در 8.15 ساعت BST. آیا انتظار طبیعی kick-off روال اگر به جای بازیکنان را به زانو به عنوان بخشی از on-going Black Lives Matter, تظاهرات با شعار مزین در پیراهن آستین از هر دو تیم.

چگونه به سازمان دیده بان وستهام مقابل چلسی در انگلستان

این بازی در دسترس است به Sky Sports مشتریان در آسمان ورزشی, مهمترین رویداد, آسمان, ورزشی, لیگ برتر و Sky Sports HD فوق العاده.

اگر شما یک آسمان مشتری شما می توانید لحن در یک شرکت تلویزیونی Sky Sports بعد منتقل می کند. نگاهی به بهترین ارائه می دهد روزانه یا ماهانه عبور از زیر.

اگر شما در جریان بسیاری از محتوای آنلاین مانند Sky Sports و سپس شما می خواهید به ماندن آنلاین ایمن در حالی که انجام این کار. این مهم است برای محافظت از کامپیوتر خود را از ویروس ها و هکرها و استفاده از VPN در حالی که آنلاین است یک راه عالی برای انجام آن است.

نگاهی به انتخاب ما را از بهترین VPN deals رفتن زیر.

وست هام مقابل چلسی پیش بازی

چلسی بسیار عالی بوده است به تازگی با داشتن متقاعد کننده مورد ضرب و شتم استون ویلا لستر و منچستر سیتی پس از راه اندازی مجدد. بلوز در حال حاضر نشستن چهارم جدول در حالی که غرب هم چسبیده در, درست بالای منطقه رها در 17 – تنها در خارج از منطقه سقوط در هدف تفاوت دارد.

اگر چکش موفق به پیروزی امشب و رقبای خود را Bournemouth می تواند خود را برنده بازی در برابر نیوکاسل و سپس وستهام می تواند پایان شب در منطقه سقوط. آنها در حال حاضر حتی با بورنموث در فقط 27 امتیاز از 31 بازی های لیگ.

شرق لندن' تشکیل شده است دامداری پس از راه اندازی مجدد, از دست دادن 2-0 به هر دو گرگ و تاتنهام. دیوید مویس در آورده بود به ثابت کشتی که نتایج راه را اشتباه رفت تحت مانوئل پلگرینی اما Scot سلطنت دیده است چکش لغزش بیشتر پایین جدول. در حال حاضر آنها واقعا در معرض خطر سقوط.

در خود سالانه صورتهای مالی منتشر شده در ژانویه وستهام اعلام کرد که آن را "ضرورت مطلق" که در این باشگاه باقی مانده در لیگ برتر است. پس از تهدید بلندی از سقوط است به خصوص دلهره آور یک چکش برای طرفداران. با این باشگاه داشتن به شدت سرمایه گذاری در آن ورزشگاه مدیران و کارکنان سقوط می تواند طلسم مشکل جدی است.

آن را سخت به دنبال گذشته یک چلسی پیروزی در این شب اما غرب هم به شدت نیاز به برخی از نقاط و چکش طرفداران امید آنها می تواند بهار ناراحتی. آن را به خوبی به ارزش تنظیم در برای دیدن اگر آنها می توانند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب