عجیب و غریب, URL اشکال اجازه می دهد تا کاربران جست و خیز تبلیغات یوتیوب و Paywalls

لازم نیست مثل تماشای یوتیوب تبلیغات در شروع و یا در بین فیلم ها ؟ به نظر می رسد که به لطف یک اشکال شما در واقع

توسط POSHTIBANNEWS در 24 خرداد 1399
لازم نیست مثل تماشای یوتیوب تبلیغات در شروع و یا در بین فیلم ها ؟ به نظر می رسد که به لطف یک اشکال شما در واقع قادر به جست و خیز ads به طور کامل. همه کاربران باید انجام دهید این است اضافه کردن اضافی دوره در وسط فیلم URL و آن را جست و خیز تبلیغات. همچنین به نظر می رسد به کار با وب سایت هایی که paywalls.
تبلیغات

برای مثال اگر شما ویدیو یوتیوب URL است "youtube.com/video" همه شما باید انجام دهید این است که وارد یک دوره در پایان "com" به طوری که آن را می خواند "یوتیوب.com./تصویری" و شما خوب به آن بروید. با توجه به این که این اشکال است که هزینه رفتن به یوتیوب به از دست دادن درآمد حاصل از تبلیغات است که قلم ما مطمئن هستیم که آن را در حال رفتن به وصله در یک ماده از روز, اگر آن را ندارد در حال حاضر.

با توجه به پست ویرایش توسط u/unicorn4sale, "آن را معمولا فراموش شده, لبه, مورد, وب سایت فراموش نکنید که برای عادی سازی میزبان محتوا است که هنوز هم خدمت کرده اما هیچ میزبان بازی در مرورگر بنابراین هیچ کوکی ها و شکسته CORS – و بسیاری از سایت های بزرگتر استفاده از دامنه های مختلف برای خدمت به تبلیغات/رسانه ها با یک لیست سفید که حاوی اضافی نقطه"

این نشان می دهد که این نظارت و ثابت باید فقط به عنوان ساده به عنوان بهره برداری, پس اگر آن کار نمی کند برای شما دفعه بعد که شما آن را امتحان کنید وجود دارد یک فرصت خوب است که این سایت در حال حاضر وصله آن را.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره یوتیوب. منبع: thenextweb



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن