watchOS 7 عمومی دانلود بتا در دسترس – سعی کنید اپل دیده بان ردیابی خواب در حال حاضر

اپل اولین بتای عمومی خود را برای سیستم عامل دیده بان اپل منتشر کرده است، با watchOS 7 عمومی بتا 1 در حال حاضر

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

اپل اولین بتای عمومی خود را برای سیستم عامل دیده بان اپل منتشر کرده است، با watchOS 7 عمومی بتا 1 در حال حاضر برای دانلود در دسترس است.

صاحبان ساعت اپل می توانند امروز از طریق برنامه نرم افزاری اپل بتا با ثبت نام ساعت خود و شناسه اپل ثبت نام کنند. از اینجا، پوشکان قادر خواهند بود دستگاه خود را به طور مکرر با نسخه های جدید بین حال حاضر و نورد مصرف کننده در سال جاری به روز رسانی.

شما می توانید این لینک را دنبال کنید و watchOS را انتخاب کنید برای شروع. مراحل چند دقیقه طول می کشد و شما آماده دانلود نرم افزار.

watchOS 7 نشان دهنده یک گام بزرگ به جلو برای پلت فرم های قابل حمل از جمله اضافه کردن ردیابی خواب برای اولین بار – از ویژگی های صاحبان دیده بان اپل از روز اول رویای شده است.

مرتبط با : بهترین ساعت هوشمند 2020

برنامه Sleep همچنین دارای گزینه های Wind Down و Wake Up است که به کاربران کمک می کند تا روال های زمان خواب را با کمک از راه های میانبر سیری ایجاد کنند. خود ردیابی خواب به لباس پوشیدن نشان می دهد که چه مدت آنها برای خواب, اما آن را در حال حاضر به متریک پیشرفته تر مانند کیفیت خواب و چرخه دلدرو.

watchOS 7 همچنین ارائه می دهد بیشتر قابل تنظیم چهره های تماشا, عوارض بیشتر و چهره های قابل شراره. اپل نیز در حال تغییر برنامه فعالیت به تناسب اندام و اضافه کردن چهار تمرین جدید برجسته – رقص, قدرت عملکردی, آموزش هسته و پس از تمرین سرد.

نقشه های اپل می شود مسیرهای دوچرخه سواری، در حالی که همچنین یک برنامه جدید دست شستشو، بهداشت شنوایی، ویژگی های سیری جدید و مقدار زیادی بیشتر وجود دارد.

Apple توصیه می کند که کسانی که بتا را نصب می کنند می توانند برخی از ویژگی هایی را تجربه کنند که هنوز درست کار نمی کنند، در حالی که دیگران ممکن است ناقص باشد. اگر شما یک ساعت اپل ثانویه در دسترس, ما می خواهید توصیه نصب بر روی آن دستگاه.

Apple می گوید: "به روز رسانی های عمومی بتا ی watchOS هنوز در حال توسعه هستند، به این معنی که برخی از برنامه ها و سرویس ها ممکن است آنطور که انتظار می رفت کار نکنند، و داده های آن ها ممکن است به عقب سازگار نباشند. Apple Watch content backs up automatically to your paired iPhone. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اپل دیده بان پشتیبان گیری در اینجا. لطفا توجه داشته باشید که اپل دیده بان را نمی توان به نسخه های سیستم عامل که قبلا منتشر شده است پس از نصب بتا عمومی بازگرداند."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن