سازمان دیده بان رستاخیز ابدی اجرا در 1,000 FPS در این نیتروژن داغ کامپیوتر

در حالی که تماشای فیلم ها و فیلم ها در 60 fps می تواند احساس کمی عجیب و غریب با توجه به نگاه فوق العاده صاف, ب

توسط POSHTIBANNEWS در 6 شهریور 1399

در حالی که تماشای فیلم ها و فیلم ها در 60 fps می تواند احساس کمی عجیب و غریب با توجه به نگاه فوق العاده صاف, بازی بازی یک داستان متفاوت است, که در آن gamers ایده آل دوست دارم به آمار حداقل 60 fps. در واقع، در گذشته انویدیا نشان داده است که در حال اجرا بازی در framerates بالاتر در واقع می تواند به شما اجازه می دهد برای تبدیل شدن به یک بازی باز بهتر است.

تبلیغات

که می شود گفت ، چقدر بالا می تواند واقع بینانه از نظر framerates بروید؟ معلوم شد، آسمان حد است اگر شما مهم نیست گرفتن کمی خلاق و غیر اصولی در کامپیوتر خود را می سازد. همکاری با خرده فروش سخت افزار لهستانی x-com، Bethesda با هم قرار داده دکل بازی است که ویژگی های استفاده از خنک کننده نیتروژن است که اجازه می دهد کامپیوتر برای اجرای عذاب ابدی در آب چشم، ذهن دمیدن 1،000 fps.

بله، شما خواندن که حق، آن را اجرا می کند بازی در framerates بیش از 10 برابر آنچه که اکثر رایانه های شخصی این روزها قادر به دست زدن به. ویژگی های دکل استفاده از هسته اینتل i7 9700K ساعت در 6.6GHz, ASUS RTX 2080 Ti Strix GPU, 16GB رم, و SSD 512GB. در حالی که مشخصات به نظر می رسد و نه عادی, آن استفاده از نیتروژن است که واقعا کمک کرد افزایش کامپیوتر به حداکثر پتانسیل آن.

دلیل این است که گرما گاهی اوقات می تواند مسائل با سخت افزار باعث, به خصوص هنگامی که همه چیز واقعا گرم است که به همین دلیل است که ما مطمئن هستیم که برخی از شما متوجه شده اند که هنگامی که تلفن یا کامپیوتر خود را بیش از حد گرم می شود, می تواند شروع به احساس تنبل. با اطمینان از اینکه همه چیز به شدت یخ زده نگه داشته می شود، به قطعات اجازه می داد تا بدون هیچ گونه شکست قابل توجهی خود را به حداکثر فشار دهند.

در زمینه کامپیوتر >انجمن. اطلاعات بیشتر در مورد بتسدا و رستاخیز. منبع: pcgamer



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب