آینده ایکس باکس یکی از بازی های 2020: همه hitters بزرگ آینده به مایکروسافت کنسول

2020 است که در اینجا و ما usher در دهه جدید با مجموعه ای از بازی های فوق العاده بر روی Xbox One و فراتر از آن.

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399

2020 است که در اینجا و ما usher در دهه جدید با مجموعه ای از بازی های فوق العاده بر روی Xbox One و فراتر از آن. این سال را ببینید, نسل جدید کنسول ها اولین بار در قالب سونی PS5 و ایکس باکس مایکروسافت سری X.

بهبود امکانات کافی و ویژگی های جدید را نیز با آنها را مجموعه ای از بازی های جدید اگر چه در کنسول های قدیمی تر را نمی توان پشت سر گذاشت با تشکر از سازگاری.

در این سال ما در حال انتظار بزرگ انحصاری از مایکروسافت از جمله امثال هاله بی نهایت و Hellblade 2: Senua است Sega که هر دو نسخه در سراسر ایکس باکس کنسول ها و PC, دادن بازیکن مقدار زیادی از گزینه های در مورد چگونه آنها می خواهند به بازی. شخص ثالث, فیلم های پرفروش مانند Cyberpunk 2077 در حال مرگ نور 2 و عذاب ابدی نیز در آثار آماده و در انتظار به لطف بازی ما زندگی می کند در ماه های آینده.

وجود دارد بسیاری از بالقوه فوق العاده بازی ها را از طریق در سراسر Xbox One S و Xbox One X, بنابراین اجازه دهید را شروع کنید. بررسی مورد اعتماد است وارد همه ما در آینده ایکس باکس یکی از بازی های زیر است. حتما به ما اطلاع دهید آنچه شما هیجان زده به هم!

Dying Light 2

توسعه دهنده: تکلند

تاریخ انتشار: 2019

تکلند بازده با عاقبت به تحسین منتقدان بقا عنوان و در این زمان آن جاه طلبی است موثر تر از همیشه است. Dying Light 2 مجموعه در عین حال یکی دیگر از شهر عظیم که در آن شما باید به رقابت با shambling ارواح و تهاجمی انسان که تهدید شما و دوستان خود را از راه زندگی است.

پخش خواهد شد نیاز به تصمیم گیری های حیاتی در طول داستان تصمیم گیری که زندگی می کند و کسی که می میرد در حالی که همچنین مدیریت منابع است که در حال گسترش در سراسر شهرستان. این چرخه روز/شب از اصلی بازده تغییر نحوه رفتار دشمنان هنگامی که خورشید پایین می رود.

Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

توسعه دهنده: CD Projekt Red

تاریخ انتشار: Septembr 17, 2020

پس از موفقیت فراری از The Witcher 3: Wild Hunt, انتظارات به شدت بالا برای استودیو های بعدی تلاش کنند. Cyberpunk 2077 یک open-world RPG مجموعه در شب شهر, آلاینده های شهر پر از فاسد و اراذل و اوباش جناح متخاصم و هزاران نفر از چیزهای منحصر به فرد برای کشف.

اخیرا گرفتار یک نگاه اجمالی از 48 ساعت از گیم پلی آن را به نظر می رسد خیره کننده. بررسی گسترده و دقیق محیط به عنوان یک بی باک cyberpunk عمل در شکار برای مجرمان خطرناک و پیچیده سازمان های خطر ناک به نظر می رسد و این همه بازی از اول شخص چشم انداز.

جزئیات کامل ما Cyberpunk 2077 پیش نمایش

halo infinite

هاله بی نهایت

توسعه دهنده: 343

تاریخ انتشار: زمستان سال 2020

ما هنوز به یک نتیجه گیری به ریکلایمر سه گانه آغاز شد که با Halo 4 راه بازگشت در سال 2012 و با هاله بی نهایت در نظر گرفتن محل از Halo 6 این است که فصل بعد در Master Chief سفر.

وجود اطلاعات بسیار کمی وجود دارد با توجه به هاله بی نهایت فراتر از زرق و برق دار, فاش, تریلر, اگر چه ما تصور آن را یک بار دیگر انیمیشنهای چند نفره و به شدت تنگ, اول شخص تیراندازی است.

مرتبط: بهترین بازی های Xbox One

Battletoads

Battletoads

تاریخ انتشار: TBA

توسعه دهنده: نادر

نادر است و کم حرف در مورد Battletoads جدید, بازی, به جای راه اندازی مجدد پس در قدم به قدم از دشوار NES platformer.

تیزر تریلر نشان می دهد نادر به هیچ وجه قصد ساخت همه چیز را آسان تر برای بازیکنان است. جدای از آن, همه ما می دانیم این است که آن را از ویژگی های کوچ co-op تا سه بازیکن و ترکیبی از اسکرول سمت مبارزه و platforming و به عنوان پیشنهاد شده توسط عبارت "بدن شکلگیری نوع ترکیب".

ooblets

Ooblets

تاریخ انتشار: TBA 2020

توسعه دهنده: Glumberland

پس از سال 2016 توسعه دهندگان ربکا Cordingley و بن Wasser مستند در هر مرحله از سفر خود به ایجاد Ooblets یک بازی است که مانند یک آغوش در اغلب این بار تلاش. Cordingley رنگارنگ طراحی در حال حاضر به شما می دهد یک ایده بسیار خوبی از لحن Ooblets اما بسیاری از عناصر مختلف است که گرد هم می آیند که آن را واقعا جذاب است.

شما قادر خواهید بود به مدیریت مزرعه خود را و تبدیل شدن به یک عضو از یک جامعه کوچک نه بر خلاف Stardew دره. علاوه بر این شما جمع آوری eponymous ooblets کوچک موجودات جادویی در بر داشت در سراسر زمین از Oob. شما می توانید جمع آوری و آموزش خود را ooblets برای استفاده در... رقص جنگ در برابر نوع خود است.

اگر Ooblets موفق به تعادل متنوع آن را تحت تاثیر قرار ما انتظار داریم آن را به ما رفتن به عقب نشینی از جهان و به طور کامل آماده برای آن را بسیار اعتیاد آور است.

مرتبط: بهترین گزینه بازی ها, بازی نینتندو

Watch Dogs Legion

سازمان دیده بان سگ لژیون

توسعه دهنده: Ubisoft

تاریخ انتشار: TBA

اگر شما خسته از شنیدن در مورد مبارزه با تروریسم در اروپا تمام وقت ما باید برخی از اخبار بد برای شما. سازمان دیده بان سگ لژیون ما طول می کشد به اینده چشم انداز از لندن که در آن همه پرسی در تبدیل ایران به یک dystopian hellscape توسط اورژانس فاشیست و تلخ رژیم استبدادی.

لژیون اجازه می دهد تا شما را به کنترل هر و همه شخصیت های سراسر جهان باز جذب آنها را به DedSec به عنوان یک حامی مقاومت است. هر عمل را متمایز قدرت پردازش اشغال یکی از سه کلاس شما می توانید سفارشی. اما از دست دادن آنها را در نبرد و آنها برای همیشه رفته. این برای تلفن های موبایل مانند یک چرخش فوق العاده در Watch Dogs فرمول و ما نمی توانیم صبر کنید تا بازی بیشتر از آن.

ما به عنوان خوانده شده کامل Watch Dogs لژیون پیش نمایش

عذاب ابدی

جزئیات کامل ما عذاب ابدی پیش نمایش

Marvel's Avengers

Marvel's Avengers

توسعه دهنده: Crystal Dynamics

تاریخ انتشار: سپتامبر 4 سال 2020

با توجه به شایع موفقیت مارول سینمایی جهان ما را شگفت زده کرد این شرکت در این مدت طولانی به بازی قلمرو. با این حال روشن است این شرکت گرفته شده از آن زمان حصول اطمینان از یاد تیم اولین تاخت و تاز کردن رسانه مجازی انجام شده است حق است و به مراتب بیشتر از یک generic مجوز کراوات دیده ایم صدها بار قبل از.

طراحی و توسعه توسط Crystal Dynamics (که شما ممکن است به یاد داشته باشید از Tomb Raider trilogy), مارول Avengers آلاینده co-operative ماجراجویی که شما به عنوان مرد آهنی, هالک, سیاه بیوه, Captain America, Thor و از دست مارول. هر یک از این قهرمانان خود را در تخته سنگ از توانایی های پیشرفته وسیع سفارشی سازی سیستم که در آن شما می توانید تغییر دهید هر جزء این که آیا آن یک کمربند دست و پنجه نرم و یا ساز و برگ کامل.

شرکت Square Enix تایید کرده است marvel's Avengers را به طور کامل داستان اصلی و پشتیبانی خواهد شد برای سال آینده با قهرمانان جدید ماموریت ها و بازیها برای بازیکنان به دنبال. از آنچه ما آن را احساس می کند مانند مارول رویکرد به چیزی شبیه سرنوشت یا بخش, امید, بازیکنان, سرمایه گذاری مقدار زیادی از زمان را به خود دعوت جهان است.

Lego Star Wars Skywalker Saga

لگو جنگ ستارگان: حماسه اسکای واکر

توسعه دهنده: قصه های مسافرتی

تاریخ انتشار: اکتبر 20, 2020

ما همیشه به حال یک نقطه نرم در قلب ما برای بازی های لگو که عشق می رود و حتی بیشتر با جنگ ستارگان. ترکیب این دو و شما رو در یک مسابقه ساخته شده در بهشت است که در قصه های مسافرتی دارای شیر به مرگ با تعداد بی شماری از بازی ها در سال های اخیر است. بنابراین شما می خواهم فرض چاه دراز مدت خشک است. معلوم ما در اشتباه بودند از اسکای واکر حماسه هدف از تکمیل اختراع دوباره بازی لگو – آوردن آنها به نسل مدرن با جدید تصاویری مکانیک و بیشتر.

اسکای واکر حماسه خواهد شد از ویژگی های تمام هشت فیلم از جمله آینده افزایش اسکای واکر. بازیکنان می توانند تجربه حوادث هر داستان حماسی در حالی که کاوش وسیع باز جهان پر از کلکسیون. این نیست ساده پورت از بازی های موجود در هر دو. هر یک از فیلم شده است دوباره در یک گیم پلی جدید موتور کامل با مکانیک جدید و شخصیت های بازی به عنوان. از دست کردن نسخه ی نمایشی ما را دیدم در E3 سال 2019 آن را واقعا چیزی خاص.

Yakuza 7

Yakuza: مانند اژدها

توسعه دهنده: Ryu Ga Gotoku Studios

تاریخ انتشار: تعطیلات سال 2020

داشتن در حال حاضر منتشر شده است به عنوان یک انحصاری PS4 در ژاپن Yakuza: مانند یک اژدها خواهد بود پس از رسیدن بر روی PS4, PS5, Xbox One, ایکس باکس سری X و کامپیوتر در غرب بعد از این سال. که سیستم عامل بیش از هر Yakuza راه اندازی قبل از آن و بسیار هیجان انگیز در آینده برای سگا فرقه حق رای دادن. آن را یکی از ما شده ایم در مورد فریاد از پشت بام ها برای سال در اینجا در مورد اعتماد, بررسی, و ما نمی توانیم صبر کنید برای محبوبیت خود را به موشک وار رفتن.

برای کسانی که نا آشنا Yakuza: مانند یک اژدها است که یک نقش بازی کردن بازی های ویدئویی مجموعه یوکوهاما در ژاپن است. بر خلاف نوشته های قبلی در این سری این است که به نوبه خود مبتنی بر امر شامل جدید شخصیت های جدید شهر و فراوانی جدید مسخره فعالیت های شرکت در سراسر کمپین گسترده. آن را هنوز هم تا حدودی بیگانه برای دیدن چنین تاسیس پلی استیشن حق رای دادن را به یک چلپ چلوپ بر روی Xbox ولی اگر آن را به معنی مردم و حتی بیشتر می توانید لذت بردن از آن هستند که ما برای شکایت.

Bloodlines 2

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

توسعه دهنده: Hardsuit Labs

تاریخ انتشار: 2020

اصلی تبارها یک فرقه کلاسیک در میان طرفداران RPG با بسیاری از داشتن داده می شود امید است که عاقبت امر تا کنون تحقق. خوب این غیر منتظره آرزو به حقیقت می پیوندند و آینده ورودی جدید نیز در راه خود را به کنسول های نسل بعدی. در حال وقوع در باران خیس سیاتل بازیکنان را در نقش یک شخصیت منحصر به فرد است که باید حل تیره و آشکار رمز و راز در سراسر شهر.

بازیکن می تواند یک بار دیگر انتظار می رود طیف گسترده ای از گیم پلی روش های جناح های مختلف برای برقراری ارتباط با جهان است که به طور مداوم در شکل و تغییر تصمیم گیری شما را. در اینجا به امید این قسط می رسد بسیار گسترده تر مخاطبان داده می شود چگونه معشوق اصلی بازی بود و هنوز هم در میان آن fanbase.

چه Xbox One بازی شما هیجان زده برای در سال 2020? اجازه دهید ما می دانیم در Facebook و Twitter @trustedreviews.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن