آینده رایانه های مکینتاش را دریافت صورت ID

با آی فون و آی پد حمایت از چهره ID گمان ما آن را تنها یک ماده از زمان قبل از اپل به ارمغان آورد و از ویژگی های

توسط POSHTIBANNEWS در 4 مرداد 1399

با آی فون و آی پد حمایت از چهره ID گمان ما آن را تنها یک ماده از زمان قبل از اپل به ارمغان آورد و از ویژگی های بر روی کامپیوتر مک. پس از همه آنها ادغام ID لمسی به مک بوک, لپ تاپ, پس چرا در صورت شناسایی بیش از حد ، خبر خوب این است که آن را به نظر می رسد مانند آن می تواند به زودی اتفاق می افتد.

تبلیغات

با توجه به مردمی در 9to5Mac آنها شواهد درون کد macOS سور بزرگ (اپل آخرین macOS به روز رسانی) است که نشان می دهد که اپل می تواند با آوردن TrueDepth سیستم دوربین به کامپیوتر مک. کد نمی کند به صراحت ذکر TrueDepth و یا در صورت شناسایی اما آن را ذکر "PearlCamera" بود که همان کد داخلی است که اپل با استفاده از آن TrueDepth سیستم دوربین هنگامی که آن را برای اولین بار نشان داد در سال 2017.

وجود اضافی رشته مانند "FaceDetect" و "BioCapture" که قطعا باعث می شود آن را صدا مانند چهره ID را می توان در آثار برای رایانه های مکینتاش. اما 9to5Mac اشاره می کند که اجرای به نظر می رسد در مراحل اولیه پس احتمال وجود دارد, آن می تواند در حالی که قبل از ما در واقع آن را به یک کامپیوتر مک.

اپل قرار است برای راه اندازی جدید کامپیوترهای Mac قبل از پایان سال برخی از آن خواهد شد بسته بندی جدید اپل سفارشی چیپست. ما مطمئن هستیم که اگر چهره ID خواهد بود منحصر به فرد به این کامپیوتر و یا اگر آن را در دسترس خواهد بود در سراسر هیئت مدیره, اما ما باید صبر کنید و ببینید.

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره چهره Id و امنیتی است. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن