انگلستان محور به گوگل و اپل API برای coronavirus تماس با ردیابی برنامه

دولت بریتانیا اعلام کرده است آن را در حال حاضر اتخاذ اپل و گوگل ساخته شده coronavirus تماس با ردیابی API در عم

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

دولت بریتانیا اعلام کرده است آن را در حال حاضر اتخاذ اپل و گوگل ساخته شده coronavirus تماس با ردیابی API در عمده سیاست U-نوبه خود.

پس از اولویت بندی قرار دادی راه حل دولت اذعان کرده است که برنامه های خود را برای راه اندازی یک برنامه را موثر بوده است با توجه به محدودیت های اپل اماکن توسعه دهندگان شخص ثالث برای سیستم عامل iOS.

روزانه در خیابان داونینگ جلسه وزیر بهداشت مت Hancock موثر سرزنش اپل برای باز کردن آن پلت فرم اجازه می دهد تا دولت را در برنامه به کار شوند.

"ما دریافتیم که ما برنامه با این نسخهها کار به خوبی بر روی دستگاه های آندروید اما اپل نرم افزار جلوگیری از اپل استفاده موثر برای تماس با-ردیابی مگر اینکه شما با استفاده از اپل تکنولوژی خود گفت:" در طول کنفرانس مطبوعاتی. "ما توافق برای پیوستن به نیروهای با گوگل و اپل را بهترین بیت از هر دو سیستم با هم."

هنکاک توضیح این بود که برنامه توسعه یافته برای NHSX قادر به به طور موثر اندازه گیری فاصله گوشی های هوشمند در حال از یکدیگر بود اما مانع اپل امتناع از باز کردن پلت فرم آن است. او می گوید: اپل و گوگل API نمی اندازه گیری فاصله و همچنین, بنابراین او می خواهد به ترکیب NHS برنامه اندازه گیری فاصله الگوریتم با back-end tech ساخته شده توسط ما با تکنولوژی غول.

ما دیده ایم هیچ شواهد تا کنون که دولت-ساخته شده با تکنولوژی موثر در اندازه گیری فاصله بین کاربران گوشی های هوشمند از اپل/گوگل API. گفته شده است که این بیشتر از یک چهره ورزش برای دولت با نوشتن فکر شده بر روی دیوار برای قرار دادی برنامه برای مدتی پس از تست در جزیره موجود زنده.

U-نوبه خود افزایش برای طرفداران حفظ حریم خصوصی که به نگرانی در مورد برنامه اصلی قرار دادن بیمار داده ها بر روی یک سرور مرکزی که امکان اطلاعات به توان متقابل با دیگر نقاط داده.

مرتبط با: Netflix بکشد در مقابل دیزنی Plus – بهترین مستند علوفه

گوگل و اپل API نگه می دارد اطلاعات غیر متمرکز معنی آن anonymised و هرگز برگ دستگاه کاربر است. در طرف دیگر سکه این سیستم مانع از این داده ها استفاده می شود توسط کارشناسان پزشکی به کمک یافته های جدید که می تواند محدود کردن تحقیق چگونه این ویروس گسترش می یابد.

این برنامه جدید که ساخته خواهد شد در بالای اپل و گوگل API بعید است که برای راه اندازی تا پاییز در اولین. به وزیر بهداشت می شود کشیده شده بر روی یک مقیاس زمانی در طول پرسش از رسانه ها امروز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن