انگلستان قاضی دست پایین حکم زندان از طریق اسکایپ بر روی آی فون

با این بیماری همه گیر کوروناویروس هنوز هم در حال انجام این بدان معنی است که اجتماعی فاصله به تمرین. این همچنین

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

با این بیماری همه گیر کوروناویروس هنوز هم در حال انجام این بدان معنی است که اجتماعی فاصله به تمرین. این همچنین بدان معنی است که فعالیت های خاصی است که شامل بسیاری از مردم که در همان اتاق دیگر ممکن است حداقل در حال حاضر. این شامل قضایی جلسات و حضور در دادگاه اما این به آن معنا نیست که قانون است را در خود نگه دارد.

تبلیغات

در انگلستان قاضی نیکلاس بارکر است انجام آنچه می تواند به عنوان یک جهان برای اولین بار توسط توزیع کردن حکم زندان از طریق اسکایپ بر روی آی فون خود را. قبل از این قاضی بوده است با استفاده از لپ تاپ خود برای انجام جلسات اما با توجه به مسائل فنی قاضی مجبور شد به توسل به استفاده از اسکایپ بر روی آی فون به دست کردن حکم زندان برای برخی اندرو رایان بود که متهم با چاقو برادر خود Matthew Ryan.

مشکوک بود که یک سرباز سابق که به گفته وکیل مدافع او تا به حال دچار تروما در طول خدمت او بود و وابستگی به الکل. این حادثه در سوال زمانی رخ داد که متی تشویق برادرش برای حضور در یک مراسم با همکاران سابق اما یک استدلال را شکست که در آن اندرو برداشت آشپزخانه چاقو و حمله به برادر خود.

به عنوان یک نتیجه از حمله متی پایدار یک برش در دست خود و 2 سانتی متر زخم روی سینه اش که کمی سوراخ خود ریه است. اندرو بوده است محکوم به 26 ماه در زندان است. این نیز نمی شود اولین بار ما در حال شنیدن در مورد جملات و احکام ساخته شده تقریبا. ماه گذشته یک دادگاه در سنگاپور محکوم به مرگ از طریق یک زوم تماس بگیرید.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >عمومی. بیشتر بخوانید درباره آیفون حقوقی و اسکایپ. منبع: newsandstar



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن