UFC 251 مبارزه Island Live Stream: کانال, راهنمای, زمان شروع و بیشتر

افتتاحیه نیم تنه به بالا در دانا سفید 'مبارزه در جزیره" است که تقریبا در اینجا است. UFC 251 را ببینید سطح بالا

توسط POSHTIBANNEWS در 21 تیر 1399

افتتاحیه نیم تنه به بالا در دانا سفید 'مبارزه در جزیره" است که تقریبا در اینجا است. UFC 251 را ببینید سطح بالا مخلوط هنرمندان رزمی نبرد در ابوظبی, Yas Island, با Kamaru عثمان و خورخه Masvidal را به مرکز صحنه. در اینجا تمام اطلاعات شما نیاز به سازمان دیده بان و جریان UFC 251.

UFC در حال حاضر بازگشت از مستند اخیرا با یک مبارزه از سال مدعی است که در محل داستین Poirier و دن هوکر در لاس وگاس. اما سفید و UFC بر این باورند که مبارزه با جزیره اجازه خواهد داد که آنها را به سازماندهی حملات بین جنگجویان از سراسر جهان بدون احتمال نهفته تازگی اعمال مقررات.

هنگامی که UFC 251? آنچه در زمان عثمان در مقابل برنز ؟

UFC 251 شروع می شود در روز شنبه 11 ژوئیه با چهار "در اوایل prelim" حملات. این اوایل prelims شروع در 11PM BST منجر به "prelim" حملات در نظر گرفتن محل از 1AM BST به بعد.

اصلی کارت می گیرد از 3هستم BST به بعد.

چگونه به سازمان دیده بان UFC 251 در انگلستان

انگلستان بینندگان می توانید لحن در BT Sport اما BT Sport اشتراک مورد نیاز است.

BT Sport خواهد شد نمایش بیشتر UFC Fight Night حوادث در جولای 15, 18 و 25.

آنچه که مبارزه با جزیره ؟

مبارزه با جزیره دانا سفید راه حل های مبتکرانه برای coronavirus مستند. ابوظبی را از راه دور Yas Island اجازه می دهد تا UFC برگزار می برای ایجاد یک منطقه ایمنی بیش از ده مایل مربع از جمله یک هتل امکانات پذیرایی و مناطق آموزش.

Dana White, ESPN گفت: "ما واقعا در حال قرار دادن یک هشت ضلعی در ساحل وجود دارد رفتن به امکانات آموزشی وجود دارد برای مردم. وجود هتل ها. و کل جزیره در جریان است ساخته می شود و تمام زیرساخت ها در حال رفتن به ساخته شده برای UFC آمده انجام دعوا وجود دارد."

UFC 251 نمایش

Kamaru عثمان به دفاع از خود سبک وزن UFC مسابقات قهرمانی برابر گیلبرت می سوزد. در حال حاضر پس از سوختگی تست مثبت برای COVID-19. خوشبختانه Masidval شدت در تنها شش روز توجه کنید و آزمایش منفی برای ویروس.

در حال حاضر وجود دارد یک رویداد اصلی به انتظارنشسته بودند تا با مقدار زیادی از هیجان انگیز, حمایت از اقدام برنامه ریزی شده به جلو بروید. مقدار زیادی از طرفداران شده اند با این استدلال که این مبارزه اصلی است که در واقع هیجان انگیز تر از عثمان در مقابل سوختگی.

عثمان یکی از مهمترین و جسمی تحمیل welterweights در بخش. او شناخته شده برای او بسیار زیاد تناسب اندام و انعطاف پذیر skillset اما پایه اصلی است که در BJJ. او با توانایی مخلوط دست و پنجه نرم و قابل توجه است و به تازگی تحت تاثیر قرار طرفداران خود را با دوام مایکروسافت کردن سنگین عکس از آخرین حریف Colby Covington.

Masidval خود را در یک پس زمینه های مختلف – غلبه بر یک کارگر ماهر وضعیت در 2019 در 35 سال ارسال شده در سه توقف پیروزی که او را به ستاره شدن. در حال حاضر او را می چرخاند و به مبارزه در یکی از بزرگترین حملات در UFC.

در 35 برخی از صاحب نظران این استدلال Masidval است گذشته در اوج خود است, اما آن را سخت به تماس های اخیر خود را به شکل سوال. اما آن باقی مانده است دیده می شود چگونه تناسب اندام خود را پشته تا پا به مبارزه در چنین کوتاه توجه کنید.

فراتر از عثمان و Masidval اصلی کارت ویژگی های یک میزبان از علاقه بازی-یو پی اس.

  • الکساندر Volkanovski در مقابل حداکثر هالووی (عنوان ورزشکار پروزن جلسه)
  • یان پیتر در مقابل خوزه آلدو (خالی خروس وزن title bout)
  • آماندا Ribas مقابل پیج Vanzant (زنان او تقلا)
  • جسیکا آندراده در مقابل افزایش Namajunas (زنان strawweight جلسه)

می خواهم برخی از اقدام به تیز کردن اشتها خود را برای مبارزه با جزیره ؟ سازمان دیده بان ویدیو زیر را ببینید BT Sport برجسته اخیر UFC درگیری میان داستین Poirier و دن هوکر در لاس وگاس.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن