توییتر به زودی توییت برای شما ترجمه

توییتر توسط مردم در سراسر جهان استفاده می شود، و به این ترتیب، توییت می تواند به زبان های مختلف آمده است. به ط

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

توییتر توسط مردم در سراسر جهان استفاده می شود، و به این ترتیب، توییت می تواند به زبان های مختلف آمده است. به طور کلی، توییت های ساخته شده به زبان خاص معمولاً به سمت افرادی که به آن زبان صحبت می کنند، هدف قرار می گیرند، اما در همان زمان، ما مطمئن یم که برخی از شما ممکن است کنجکاو باشید که آن توییت ها چه می گویند.

تبلیغات

حتماً، می توانید آنها را از طریق یک ابزار ترجمه مانند ترجمه گوگل قرار دهید، اما این یک مرحله اضافی است. خبر خوب این است که به گفته توییتر برزیل، آنها فاش کرده اند که این شرکت در حال کار بر روی ابزار ترجمه است که توییت ها را ترجمه خواهد کرد تا کاربران قادر باشند ترجمه ای از یک توییت به زبان دیگر را بدون نیاز به استفاده از ابزار یا خدمات خارجی دریافت کنند.

همچنین به نظر می رسد که حتی ممکن است گزینه ای هم نباشد، به این معنی که اگر زبان توییتر شما به انگلیسی تنظیم شود، وقتی آنها را می بینید، همه توییت های ساخته شده به زبان دیگر به صورت خودکار تبدیل و به انگلیسی ترجمه می شوند. ویژگی در حال حاضر در حال آزمایش بیش از در برزیل است، و در حالی که آن را برای تلفن های موبایل مفید است، به نظر می رسد که برخی از کاربران توسط ترجمه خودکار هیجان زده نیست که آنها به طور پیش فرض فعال شده اند.

ما درک می کنیم که منظور آنها چیست که بسیاری از ظریفی ها و ظریفی در زبان است که می تواند در طول فرایند ترجمه از دست رفته وجود دارد. همچنین کلمات یا عبارات خاصی وجود دارد که ممکن است لزوماً در هنگام ترجمه معنی نکند، که تنها می تواند در خدمت اضافه کردن سردرگمی باشد. با این حال ، این یک آزمون است و ما تصور می کنیم که توییتر احتمالا ویژگی در طول زمان را ممیزن.

در عمومی . بیشتر بخوانید در مورد توییتر. منبع: translate.google.br



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن