توییتر در حال حاضر اجازه می دهد تا کارکنان به محل کار از خانه به طور نامحدود

مفهوم کار از خانه شده است به آرامی به دست آوردن کشش در چند سال گذشته به عنوان شرکت شروع به تحقق بخشیدن به که ش

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399
مفهوم کار از خانه شده است به آرامی به دست آوردن کشش در چند سال گذشته به عنوان شرکت شروع به تحقق بخشیدن به که شاید در یک دفتر فیزیکی است که دیگر لازم است. در حال حاضر با این بیماری همه گیر کوروناویروس و با اکثریت مردم مجبور بودن به کار از راه دور برخی از آنها پس از رسیدن به این نتیجه گیری سریع تر از قبل.
تبلیغات

در واقع توییتر به نظر می رسد برای لذت بردن از این ایده و با توجه به یک ایمیل ارسال به توییتر کارکنان توسط مدیر عامل شرکت جک دورسی, به نظر می رسد این شرکت گفته است که کارکنان خود را که آنها در حال حاضر شما قادر خواهید بود به را انتخاب کنید برای کار از خانه از راه دور به طور نامحدود. ذخیره برای برخی نقش های شغلی است که نیاز به حضور فیزیکی توییتر گفته است که کارکنان آن است که برخی از آنها ممکن است هرگز نیاز به آمدن به دفتر به عنوان طولانی به عنوان آنها هنوز هم قادر به انجام کار خود را.

توییتر پس از تایید صحت ایمیل برای BuzzFeed که در آن یک سخنگوی نقل است گفت: "ما شده است بسیار اندیشمندانه در چگونه ما نزدیک از این زمان ما یکی از اولین شرکت ها را به حرکت به یک کار از خانه ، ما همچنان به, و ما همچنان به ایمنی از مردم ما و جوامع ،

ایمیل از دورسی همچنین نشان داد که شانس خوبی وجود دارد که توییتر ممکن است باز کردن دفاتر خود را قبل از سپتامبر و کسب و کار سفر لغو خواهد شد تا پس از آن. ما مطمئن هستیم که اگر شرکت های دیگر خواهد بود اتخاذ یک رویکرد مشابه اما تا زمانی که یک واکسن یا درمان برای coronavirus شاید این خواهد بود که طبیعی جدید برای آینده قابل پیش بینی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19 و توییتر. منبع: buzzfeednews



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن