توییتر می تواند با توجه به اتخاذ یک مدل اشتراک

بسیاری از شرکت ها مانند Twitter و Facebook به رایگان استفاده کنید. راه این شرکت ها کسب درآمد از طریق فروش تبلی

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399
بسیاری از شرکت ها مانند Twitter و Facebook به رایگان استفاده کنید. راه این شرکت ها کسب درآمد از طریق فروش تبلیغات اما به نظر می رسد که توییتر می خواهد شروع به بررسی گزینه های دیگر به خصوص با درآمد حاصل از تبلیغات شاهد کاهش در بخشی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که باعث شده است که بسیاری از فعالیت های کسب و کار برای آمدن به توقف سنگ زنی.
تبلیغات

پس چگونه خواهد توییتر پول دیگر از طریق تبلیغات ؟ با توجه به توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی به نظر می رسد که این شرکت می تواند با توجه به اتخاذ مدل اشتراک. با توجه به Dorsey, "ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر خط جدید درآمد مکمل برای ما تبلیغات کسب و کار. ما فکر می کنم یک جهان وجود دارد که در آن اشتراک مکمل که در آن تجارت این است که مکمل که کمک به مردم مدیریت paywalls ... ما فکر می کنم مکمل."

معلوم نیست که چگونه این مدل اشتراک کار می کنند و چگونه آن را ممکن است متفاوت از به طور منظم نسخه رایگان از توییتر. مفهوم اشتراک دقیقا نمی جدید. چند سال پیش از آن گزارش شد که توییتر بود با توجه به راه اندازی یک حق بیمه خدمات است که می تواند باز کردن ویژگی های اضافی است که برخی از کاربران ممکن است مایل به پرداخت هزینه برای.

شاید یک مدل اشتراک می تواند باز کردن ویژگی های مانند قابلیت ویرایش توییت های خود را. در هر مورد اینکه آیا یا نه توییتر می رود از طریق این باقی مانده است دیده می شود, اما آن چیزی است که آنها به دنبال.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره توییتر. منبع: نسخه.سی ان ان



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن