مجموع جنگ تروی Civ 6 و Borderlands: The next بخار فروش نیاز به حماسه

این هیچ راز من از طرفداران بزرگ از چه حماسه ها انجام شده است با آن نمای دیجیتال برای مدتی در حال حاضر. این نیس

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

این هیچ راز من از طرفداران بزرگ از چه حماسه ها انجام شده است با آن نمای دیجیتال برای مدتی در حال حاضر.

این نیست زیرا بخار بد سرویس برای کامپیوتر پارسه. در واقع آن را بسیار عالی ارائه پارسه متنوع متقابل نسل کتابخانه از عناوین که می تواند خریداری شده و مدیریت در یک مکان. پس از به روز رسانی های اخیر آن را نیز به نظر می رسد خیلی سر در گم هستند و حتی ساده تر به حرکت بیش از حد.

به همین دلیل من پشتیبانی حماسه بازی زمانی که آن را راه اندازی فروشگاه خود را تنها چند سال پیش بود که به دلیل تمرکز خود را بر دادن توسعه دهندگان به خصوص کوچکتر studios یک معامله عادلانه تر که آن را به سود.

برای کسانی که در خارج از این می دانند در حالی که بخار برای مصرف کنندگان در هنگام بازی حماسی برای اولین بار راه اندازی فروشگاه سرویس بسیار سخت در توسعه دهندگان و بازی studios, مصرف قابل ملاحظه 30 درصد کاهش از فروش.

مرتبط: بهترین بازی PC

Fortnite

که یک رقم بزرگتر استودیو و یک قاتل بالقوه برای عناوین indie. EA, Ubisoft و Bethesda همه راه اندازی فروشگاه های خود را به دلیل چقدر پول بخار بود فقط برای فروش اجناس خود را. اما آن را نه یک گزینه برای استودیوهای کوچک و قابل حمل ،

چه حماسه بنابراین برای عدم وجود یک کلمه بهتر است, حماسه بود و تمرکز خود را بر پسر کوچک با آن فروشگاه در نظر گرفتن کوچکتر از 12 درصد از سهام هر فروش صرف نظر از استودیو اندازه و یا ایستاده.

تنها جنبه های منفی? خوب اول در راه اندازی آن تا به حال بسیار کوچکتر کتابخانه از بخار. دوم, همه ما می دانیم چه faff آن است که با داشتن فروشگاه های متعدد و پرتاب نصب شده بر روی یک کامپیوتر.

حماسه سعی کنید با ارائه بازی های رایگان برای کاربران در هر ماه که سرد است اما تا به امروز آن را سخت است برای دریافت در اطراف این واقعیت رابط کاربری آن است clunkier و کمتر وجود دارد را انتخاب کنید.

Epic Game Store

این هفته ما شاهد برخی از زمین شناسی شیفت اشاره است که تمام این تغییر می تواند در آینده بسیار نزدیک. برای شروع حماسه به نحوی موفق به قطع معاملات به نام بزرگ منتشر شده از جمله تمدن 6 و Borderlands: The Handsome Collection رایگان به عنوان هدیه در فروشگاه خود را – که نیست استشمام شود که هر دو کامل هستند راه برای کشتن زمان و دفع خستگی در طول مستند.

اما مهمتر از آن موفق به nab مجموع جنگ تروی در دو تا از جالبترین راه ممکن است. برای اولین بار به عنوان یک سال منحصر به فرد و دوم به عنوان یک هدیه رایگان به کاربران برای 24 ساعت اول پس از راه اندازی. اگر که نه یک پیروزی روشن برای سرویس من نمی دانم چیست.

بخار در ضمن به نظر می رسد کشیدن همان فوت و فن اینتل را در طول اجرا به اولین نسل از پردازنده های AMD Ryzen و خوش انجام کسب و کار به طور معمول فرض آن زمان انحصار معنی آن را بیش از حد بزرگ به شکست است. ما را بررسی کنید بهترین بازی CPU راهنمای و شما ببینید که چگونه به خوبی این استراتژی را کار کرده و اینتل.

به همین دلیل است که این هفته من می توانید ببینید حماسه حرکت نه فقط در ترجمه به عنوان یک پیروزی اخلاقی برای شرکت اما مالی هست. با این در ذهن من واقعا امیدوارم که بخار می شود و واکنش نشان می دهد به ما برخی از رقابت در بازار بازی های PC.

بهترین راه این می تواند انجام این کار ؟ بخار فروش تابستان است واضح ترین مکان برای شروع است. هر بخار فروش یک رویداد کلیدی در هر کامپیوتر پارسه' تقویم و کامل راه اندازی نقطه به صورت بخار به شروع آن ضد حمله و پیروزی برخی از خوب را از دست داده است.

مرتبط: هنگامی که بعد از بخار فروش ؟

Total War Troy

برای انجام این کار, آن را به بیش از درایو پایین قیمت ، آن را نیز باید در نهایت به اذعان بسیاری از کاربران آن آگاه چقدر تلاش می رود به ساخت یک بازی و چه خوب خط بین بسته و سود است که همراه با هر نسخه است.

به آن نیاز دارد برای رسیدگی به این عامل کلیدی که سوار حماسه به راه اندازی خود را در فروشگاه در وهله اول -- درمان آن از توسعه دهندگان -- به عنوان یک نتیجه. با استفاده از این در ذهن چه جایی بهتر وجود دارد برای شروع به دادن studios عادلانه تر برش از فروش ثروت باد اورده مثل بخار فروش ؟

اگر آن را ندارد, این امر می تواند بزرگ به عنوان آن را به معنای ما در نهایت باید دو بزرگ دیجیتال فروشگاه jostling به ارائه خریداران و توسعه دهندگان بهترین معامله ممکن است منجر, که به نوبه خود منجر به حتی عادلانه تر deals توسعه دهندگان و هزینه های پایین تر برای مصرف کنندگان است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن