Tony hawk's Pro Skater 1+2 soundtrack رسما تایید کرد – گوش دادن در اینجا

درخواست یک مقطع از پانک راک طرفداران موسیقی چگونه آنها را به سبک و ما به شما تضمین خواهیم شنیدن پاسخ "Tony haw

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

درخواست یک مقطع از پانک راک طرفداران موسیقی چگونه آنها را به سبک و ما به شما تضمین خواهیم شنیدن پاسخ "Tony hawk's بازی ها" در بیش از یک مناسبت.

موسیقی متن برای آن بازی بودند همیشه کاملا دیدنی و جذاب است و در معرض مردم به یک سبک موسیقی آنها ممکن است کشف کرده اند در غیر این صورت. خبری که دو بازی اول در یاد اسکیت بورد سری هستند که remastered کردم ما فکر آن را می توانید همین کار را برای کل یک نسل جدید از پارسه.

فقط چند روز پس از Tony hawk's Pro Skater 1 + 2 re-منتشر شده برای PS4, PC و Xbox One re-منتشر شد تایید ما می دانیم این آهنگ که به همراه همه کسانی که بیمار راه آهن grinds ضربه flips و wipeouts.

مرتبط: بهترین بازی PS4 2020

شما حتی نمی باید صبر کنید تا این بازی می رسند در ماه سپتامبر به منظور لذت بردن از لیست آهنگ به عنوان رسمی پخش شده منتشر شده به Spotify در (از طریق IGN) آهنگ لیست به شرح زیر است:

"پلیس کامیون" – Dead Kennedys
"سوپرمن" – Goldfinger
"جری یک راننده خودرو مسابقه ای" – چراغ خوراک پزی
"New Girl" – خودکشی ماشین آلات
"اینجا و اکنون" – این Ernies
"یورو-بارج" – این خرابکاری
"برادران خون" – Papa Roach
"چریکی رادیو" – Rage Against the Machine
"پین دم در خر" – Naughty by Nature
"شما" – بد دین
"When Worlds Collide" – Powerman 5000
"بدون سیگار" – Milencolin
"طوفان" – دوبله تپانچه
"مارس 16" – Lagwagon
"خرده فرهنگ" – سبک فراتر از Dieselboy + Kaos
"هوی متال برنده" – مصرف
"چشم بد" – فو مانچو
"پنج درس های آموخته شده" – Swingin' Utters

وجود دارد هیچ چیز در این راه از موسیقی های جدید در اینجا, با بسیاری از آهنگ اصلی از این مجموعه بازگشت. اما IGN اشاره می کند که همه در حال حاضر و اختصاص. MIA آهنگ از گرایش به خودکشی و Anthrax, در میان دیگران.

خوشبختانه در حالی که برخی از موسیقی ممکن است از دست رفته, همه از دوره های اصلی و اسکیت بازان هستند برای remasters که در دسترس خواهد بود در این بازی حماسی فروشگاه در 4 سپتامبر. اما همه آنها اعطا شده است با تصاویری جدید مدل و مکانیک که به خصوص نسل فعلی کنسول های بازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن