کوچک آیفون و اپل دیده بان پزشکی ID تغییر می تواند زندگی شما را نجات دهد

اپل در حال راه اندازی یک جدید بهداشت از ویژگی های است که اطمینان حاصل شود آی فون یا اپل دیده بان صاحبان پزشکی

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

اپل در حال راه اندازی یک جدید بهداشت از ویژگی های است که اطمینان حاصل شود آی فون یا اپل دیده بان صاحبان پزشکی ID داده می رسد خدمات اورژانس در نقطه تماس است.

از ویژگی های جدید در حال آمدن است به iOS 13.5 و watchOS 6.2 خواهد کاربران را قادر به به طور خودکار به اشتراک گذاری داده های خود را – که می تواند شامل شرایط پزشکی نوع خون, آلرژی یا داروها – هنگامی که شماره گیری 911 در ایالات متحده است.

پزشکی از ویژگی های ID در حال حاضر وجود دارد در iOS و watchOS برای این منظور است. این را می توان از روی صفحه نمایش قفل بدون رمز عبور دسترسی به تماس های اضطراری منو. در سازمان دیده بان اپل آن را مورد فشار دادن و نگه داشتن دکمه سمت در سازمان دیده بان اپل.

ایده پشت این ویژگی است که برای اطمینان از امدادگران و یا دیگر متخصصان پزشکی می توانید دسترسی به برنامه به طور بالقوه صرفه جویی در زندگی اطلاعات اگر شخص آنها با توجه به مقاوم یا تلاش برای برقراری ارتباط است.

مرتبط با: اپل دیده بان سری 5 نقد و بررسی

هنگامی که به روز رسانی راه اندازی وجود دارد خواهید بود کمتر درگیر ترویج اطلاعات به اولین پاسخ دهندگان با اپل گفت که داده ها منتقل خواهد شد و ایمن. اپل همچنین می گوید آن کار با سقوط تشخیص فن آوری در دسترس است که در های اخیر دیده بان اپل.

کاربران هنوز هم نیاز به در یک منطقه که در آن افزایش اورژانس خدمات داده در دسترس هستند و برای این منظور اطلاعات منتقل می شود برای دریافت کننده تماس بگیرید (از طریق 9to5Mac).

به روز رسانی ها به دلیل در اواخر این ماه و در موقع لحظه با 911 تماس volume طور چشمگیری افزایش یافته است با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس.

اپل همراه با گوگل در حال انجام آن کمی برای کمک به محدود ادامه گسترش ویروس به لطف قرار گرفتن در معرض اطلاع رسانی API است که هشدار به کاربران گوشی های هوشمند در صورتی که در تماس با یک فرد است که ثبت نام به عنوان تست مثبت برای Covid-19.

با وجود این قابلیت های پیشرفته و وعده های حفظ حریم خصوصی بیشتر حمایت عمومی بریتانیا تصمیم گرفتند در برابر پلت فرم به نفع یکی از توسعه یافته توسط سرویس های بهداشتی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن