آتش زنه برای راه اندازی در نرم افزار ویدیو چت بعد از این سال

اوایل روز رسانه های اجتماعی خیلی خیلی شکوه و عظمت آن بود که در آن نسبتا جدید و افرادی که پیوست آن بود تقریبا ک

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

اوایل روز رسانه های اجتماعی خیلی خیلی شکوه و عظمت آن بود که در آن نسبتا جدید و افرادی که پیوست آن بود تقریبا که آنها گفته بودند. این روزها آن را غیر معمول نیست برای دریافت پیام های اسپم از ربات و حساب های جعلی و این یک مشکل است که به طور مشابه گرفتار امثال دوستیابی برنامه های مانند آتش زنه.

تبلیغات

اگر شما امیدوار به جلوگیری از گرفتن catfished در Tinder, شما ممکن است علاقه مند به یادگیری است که آتش زنه پدر و مادر, شرکت, مسابقه, گروه, اعلام کرده است که این برنامه به زودی خواهد آمد با توانایی برای در نرم افزار ویدیو چت. این به این معنی است که کاربران در واقع قادر خواهد بود برای دیدن هر یک از دیگر در زمان واقعی است که به طور بالقوه کاهش خطر بودن catfished توسط کسی که تظاهر به شخص دیگری.

البته این نیست که دقیقا یک ادم کند اما اگر کسی اگر امتناع هاپ در یک ویدیو سریع تماس بگیرید قبل از اینکه شما ملاقات که می تواند یک پرچم قرمز است که می تواند به شما برخی از مکث. در جنبه اجتماعی طرف آن را حس می کند بیش از حد به عنوان برخی از کاربران ممکن است ناراحت کننده از دادن اطلاعات بیشتر در مورد خود و ترجیح می دهند برای حفظ ارتباطات خود در درون آتش زنه خود را.

با توجه به مطابقت با گروه ویژگی باید نورد در Q2 سال 2020 بنابراین انتظار می رود آن را به اولین در هفته آینده و یا ماه. اجتماعی فاصله اقدامات هنوز در جای خود نگه داشته و این در واقع ممکن است یک ایده خوب.

در زمینه کلی. جزئیات بیشتر در مورد برنامه ها و آتش زنه. منبع: s22.q4cdn



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن