Infinite, گیر افتاد دسترسی کاربران iOS' پلانشت وعده آنها متوقف خواهد شد

برنامه های انجام بسیاری از چیزهایی که در پس زمینه است که ما ممکن است نه لزوما آگاه به همین دلیل است که شرکت ها

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399
برنامه های انجام بسیاری از چیزهایی که در پس زمینه است که ما ممکن است نه لزوما آگاه به همین دلیل است که شرکت هایی مانند اپل و گوگل ساخته شده است در دسترسی به برنامه های که در آن توسعه دهندگان نیاز به درخواست برای مجوز به منظور دسترسی به ویژگی های خاصی از تلفن های ما, مانند, عکس های دوربین میکروفون و....
تبلیغات

یک مثال خوب خواهد بود Infinite که در آن به نظر می رسد که کاربرانی که به تازگی نصب iOS 14 پیش نمایش در خود را اپل کشف شد که Infinite بود که دسترسی به کلیپ بورد خود را بیشتر از آنها باید منجر به نگرانی های حریم خصوصی. برای کسانی که نا آشنا, یکی از ویژگی های حفظ حریم خصوصی ساخته شده است به iOS 14 خواهد کاربران هشدار هر زمان که یک برنامه بار خوانده شده دستگاه خود را به کلیپ بورد. این است چگونه کاربران کشف شد که Infinite بود و اغلب از دسترسی به خود را پلانشت.

در بیانیه ای ساخته شده به تلگراف Infinite گفت که این انجام شد نه به عنوان تهاجم به حریم خصوصی کاربر, اما قرار بود آن را به عنوان یک anti-spam از ویژگی های. "برای Infinite این باعث شد یکی از ویژگی های طراحی شده برای شناسایی تکراری spammy رفتار است. ما در حال حاضر ارائه یک نسخه به روز شده از برنامه به App Store از بین بردن ضد اسپم از ویژگی های به از بین بردن هر گونه بالقوه سردرگمی است."

به اندازه کافی جالب, این اولین بار نیست Infinite گرفتار شد ، یک گزارش از ماه مارس نشان داد که بسیاری از برنامه ها مانند Infinite شد بی سر و صدا دسترسی کاربران خود را' پلانشت. این شرکت اعلام کرد در آن زمان که آنها خواهد بود در پایان تمرین اما روشن است که بر اساس این کشف که آنها همچنان به انجام این کار ماه پس از.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره Apps, iOS, Ios, 14, حفظ حریم خصوصی و Infinite. منبع: تلگراف



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن