این گوشی همراه با برخی از ویژگی های بسیار قاتل حریم خصوصی

گوشی های هوشمند ما همه با کنترل حریم خصوصی می ایند، اما با توجه به این که آنها نرم افزار مبتنی بر، چقدر مطمئن

توسط POSHTIBANNEWS در 28 مرداد 1399

گوشی های هوشمند ما همه با کنترل حریم خصوصی می ایند، اما با توجه به این که آنها نرم افزار مبتنی بر، چقدر مطمئن هستید که وقتی شما سوئیچ را تلنگر که آن را واقعا انجام آنچه آن را می گوید آن را انجام می دهد؟ برای کسانی از شما که کمی در مورد این نوع از مسائل پارانویا هستند، پس شما ممکن است علاقه مند به چک کردن PinePhone ایجاد شده توسط Pine64.

تبلیغات

دلیل این است که PinePhone در واقع با سوئیچ های کشتن فیزیکی است که اجازه می دهد تا شما را از نظر فیزیکی غیر فعال کردن جنبه های خاصی از گوشی های هوشمند می آید. این شامل قادر بودن به خاموش کردن مودم گوشی، فای یا بلوتوث، میکروفن، دوربین ها و همچنین هدفون ها می شود. این سوئیچ های کشتن کاملا به معنای واقعی کلمه می کشد اتصال به آن اجزای خاص، به این معنی که اگر شما تلنگر سوئیچ برای خاموش کردن دوربین، شما می دانید برای اطمینان از آنها غیر فعال هستند.

با این حال، ما باید اشاره کنیم که این گوشی هوشمند آندروید نیست. این اجرا می شود بر روی یک سیستم عامل مبتنی بر لینوکس که بدان معنی است که ممکن است ویژگی های خاصی که شما ممکن است از گوشی های هوشمند می خواهید فاقد. با این حال، اگر نیاز به حریم خصوصی برای شما بیش از حد بزرگ به چشم پوشی است، پس از آن ممکن است ارزش چک کردن.

همچنین می تواند به عنوان یک گوشی هوشمند ثانویه عمل کند که در آن شما می توانید از آن برای گرفتن مکان های که ممکن است اطلاعات حساسی وجود داشته باشد که شما نمی خواهید گوشی خود را به طور بالقوه ضبط استفاده کنید. ممکن است کمی افراطی به نظر می رسد، اما این شرکت شده است فروش دستگاه های از سال 2015 تا به وضوح بازار برای آن وجود دارد. شما می توانید در سر به وب سایت خود را برای جزئیات بیشتر در پاین فون.

در زمینه تلفن های همراه. برای اطلاعات بیشتر در مورد لینوکس و حریم خصوصی. منبع: androidpolice



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن