این ممکن است یکی از آخرین فرصت ها برای کیسه های فوق العاده ارزان قیمت آیفون 8

هزینه فقط £19 بیشتر خود را در سراسر کل هزینه مالکیت از سیم کارت رایگان قیمت این کلاس مرمت آیفون 8 تعرفه است که

توسط POSHTIBANNEWS در 19 اردیبهشت 1399

هزینه فقط £19 بیشتر خود را در سراسر کل هزینه مالکیت از سیم کارت رایگان قیمت این کلاس مرمت آیفون 8 تعرفه است که نمی شود از دست رفته.

لود شده با 5GB از داده ها بر روی یک Vodafone تعرفه های ماهانه خود را به کمک هزینه داده خواهد شد و همچنین نشستن در کنار نامحدود دقیقه و متون. که باعث می شود این ایده آل قرارداد معامله را برای کسانی که پس از چیزی ارزان برای یک عضو خانواده یا کسی که به سادگی ندارد نیاز به یک غول داده بسته است.

هزینه فقط £22 یک ماه با پرداخت در صف مقابل این درجه مرمت فون 8 واقعا استثنایی ارائه. با همه درجه یک گوشی های آینده با اپل مرکز تعمیر تصویب در حالی که این ممکن است یکی از آخرین شانس برای گرفتن دست خود را بر روی آی فون در حال حاضر قطع 8.

وجود دارد تا حد زیادی به توان گفت در مورد این واقعیت اپل همچنان به فروش آی فون 8 پس از انتشار اولیه آن. برجسته در کنار رونمایی از آیفون X در سال 2017, آن را تنها در حال حاضر در سال 2020 با انتشار دومین آی فون SE که اپل در نهایت قطع روابط خود را با آی فون 8 و حذف آن از فروشگاه رسمی. چه چیزی بیشتر, با, آیفون, SE به دنبال heck از بسیاری مانند iPhone 8, شما همچنین ممکن است انتخاب کردن برای دومی و صرفه جویی در نشخوار یا دو.

گذشته از آیفون را با ضخامت bezelled گوشی های آیفون 8 مطمئن جدی است throwback با آن سنگین پیشانی و چانه که در آن شما پیدا کردن فراموش شده, Touch ID مجهز به صفحه اصلی را فشار دهید.

ارائه 4.7-inch HD تن درست نمایش آن را قطعا یک ارائه که می افتد کوتاه از crisper صفحه نمایش آیفون از اواخر. اما آن را قطعا کار نیست و سالخورده بیش از حد بد قادر به انطباق با رنگ بسته به شرایط نور و زمان از روز برای ارائه آسان تر در چشم صفحه نمایش.

اگر چه قطعا یک مدل آیفون آن را به اندازه کافی است که شما پیدا کنید که عملا قبل از تاریخی 3.5 میلی متر جک صوتی. اما تمام فون 8 را فراموش می آیند جعبه با رعد و برق Earpods به این معنی که شما نمی خواهد که به کمانچه با آداپتور – هر چند از آن می آید بسته بندی با یکی از کسانی که بیش از حد, اگر اپل generic هدفون نمی غلغلک دادن شما.

از لحاظ دوربین بر خلاف آن به علاوه نوع آیفون 8 بسته یک دوربین 12MP سنسور در عقب آن با f/1.8 دیافراگم. به عنوان دوربین رفتن بر روی اپل البته آیفون 8 زندگی نمی کنند تا به خود اختصاص داده است. اما در زمان ما تلقی دوربین خود را به بزرگترین ارتقا از امثال آیفون 7 بیان کرد ما در نقد و بررسی: "عکس های گرفته شده با آیفون 8 نگاه بزرگ. رنگ ها, punchy, جزئیات خوب است و وجود دارد مقدار زیادی بیشتر اشباع و تعریف بین رنگ تر دیده می شود در اپل قبلی."

یک ارزش بزرگ گوشی را حتی در سال 2020 با امثال سه گانه و چهارگانه آرایه سنسور و pop-up دوربین, خرید با این 5GB Vodafone تعرفه برای تنها £22 ماه است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن