این مواد بسیار سخت است که نمی توان آن را قطع

الماس هستند تا حد زیادی در نظر گرفته می شود یکی از سخت ترین به طور طبیعی مواد بر روی زمین اگر چه با ابزار مناس

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

الماس هستند تا حد زیادی در نظر گرفته می شود یکی از سخت ترین به طور طبیعی مواد بر روی زمین اگر چه با ابزار مناسب شما در واقع می تواند به کاهش و یا شکستگی یک الماس است. محققان از دانشگاه دورهام و موسسه فرانهوفر باید جدید ایجاد مواد مصنوعی است که بسیار سخت است که نمی توان آن را کاهش دهد.

تبلیغات

مواد دوبله Proteus, است, بنابراین سخت است که در ویدیو بالا شما می توانید ببینید در واقع آن را نابود ابزار ساخته شده از فلز است که تلاش برای کاهش آن است. چگونه پروتئوس شد از جمله مواد سخت بود که به لطف الهام از صدف. آن را ویژگی های سرامیک حوزه که به حالت تعلیق در داخل یک ساختار آلومینیوم و در حالی که تنها 15 درصد به عنوان متراکم در مقایسه با جراحی آن است که هنوز به اندازه کافی محکم به بلانت ابزار مورد استفاده در برابر آن.

این است که می گویند که پروتئوس به طور کامل رویین تن, بلکه آن را به نظر می رسد به اندازه کافی قوی که در آن به پایان می رسد تا انجام آسیب بیشتری به ابزار مورد استفاده در برابر آن است. به گفته محققان آنها تصور می کنیم که از پروتئوس استفاده می شود می تواند به عنوان راهی برای ایجاد جدید دنده محافظ و حتی مواد ساخت و ساز بدون نیاز به تکیه تنها بر روی فلز.

آن را نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد در چیزهایی مانند قفل به عنوان آن که اساسا آن را مقاوم تر به روش های سنتی تر از شکستن و ورود مانند اره کردن قفل و یا با استفاده از مته.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره علم است. منبع: extremetech



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن