این iPad Pro سحر و جادو صفحه کلید تصویر ممکن است neatest X-ray همیشه

اپل نرم افزار های جدید سحر و جادو صفحه کلید با لای شیار یکی از قابلیت های جالب رایانه, لوازم جانبی سال های اخی

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

اپل نرم افزار های جدید سحر و جادو صفحه کلید با لای شیار یکی از قابلیت های جالب رایانه, لوازم جانبی سال های اخیر و این هیچ کمتر جالب تحت زل زل نگاه کردن از یک X-Ray.

به عنوان شما می توانید از تصویر منتشر شده توسط iFixit و ایجاد خلاق الکترون وجود دارد فوق العاده ای مجموعه ای از اجزای پنهان در $329 لوازم جانبی است که باعث می شود iPad Pro کمی بیشتر مک مانند.

"بیشتر وجود دارد که در داخل این کیبورد و لوازم جانبی بیش از وجود دارد در بسیاری از لپ تاپ" iFixit می گوید در گزارش خود منتشر جلوتر از آینده teardown از iPad Pro محیطی. در اینجا تصویر زیر:

iPad Pro magic keyboard X-ray

بارز ترین این است که شرایطی بسیار بدخیم پروانه کلید های که در حال حاضر شده است در حال غرق از اکثر اپل نوت بوک های جدید از جمله 13-inch MacBook Pro نازل شده در اوایل این هفته. شما می توانید از تصویر که قیچی سوئیچ کلید که احتمالا باید ماند در تمام بازی همراه در حال حاضر در بازی.

iFixit خواستار آن بزرگترین بهبود در عین حال حداقل پیچیده بخشی از صفحه کلید. در زیر کلید داریم به برخی از صفحات فلزی به منظور تقویت و لوازم جانبی و برای اضافه کردن وزن برای جلوگیری از کل تنظیم سرنگونی بیش از. آنها نشستن دو طرف جدید لای شیار.

مرتبط با: iPad Pro 2020

البته لای شیار باعث می شود که سرفصل های اینجا با iFixit گفت: به نظر می رسد مختلف به کسانی که مورد استفاده در مک بوک, لپ تاپ, زیرا با استفاده از یک دکمه قابل کلیک به جای شبیه سازی کلیک کردن از طریق بازخورد لمسی. لای شیار البته بیش از نقطه و را کلیک کنید. همچنین این را قادر می سازد یک میزبان از حرکات چند لمسی ما را بشناسند از استفاده از مک بوک و لپ تاپ.

گزارش از iFixit دارای مقدار زیادی بیشتر خیلی چیزهای مربوط به یکی از جالب ترین لوازم جانبی که تا کنون منتشر شده توسط اپل به عنوان آن را به دنبال موقعیت iPad Pro به عنوان یک اصل جایگزینی برای دسکتاپ/لپ تاپ و ماشین آلات. آیا این نشان دهنده ارزش برای پول است بحث دیگری است اما قطعا به اندازه کافی قطعات در آن وجود دارد به پیشنهاد این چیزی که بسیار گران قیمت بود برای قرار دادن با هم.

آیا شما نمونه برداری سحر و جادو صفحه کلید هنوز ؟ به اشتراک گذاری افکار خود را @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن