این iMac مفهوم می آید با چهره ID و سحر و جادو لای شیار است که به صورت بی سیم اتهامات دستگاه های خود را

اپل iMacs نگه داشته اند به همان طراحی اما با توجه به شایعات کامپیوتر قرار است برای "قابل توجه تازه" بعد از این

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

اپل iMacs نگه داشته اند به همان طراحی اما با توجه به شایعات کامپیوتر قرار است برای "قابل توجه تازه" بعد از این سال. ما مطمئن هستیم که آنچه که دقیقا به معنی و یا نه یک طراحی مجدد می تواند در این کار می کند اما یک مفهوم تصویری توسط YouTuber "هکر 34" به ما نشان می دهد آنچه که ما ممکن است یا ممکن است قادر خواهید بود به انتظار.

تبلیغات

توجه داشته باشید که این صرفا یک مفهوم است نه یک نشت بنابراین یا نه واقعی iMac تجدید خواهد شد شبیه به این حدس و گمان است. گرفتن الهام از اپل نرم افزار نمایش XDR مانیتور این مفهوم اساسا reimagines iMac به عنوان ورزشی طراحی مشابه, بنابراین به عنوان برای هماهنگی بهتر با طراحی نرم افزار نمایش XDR برای کسانی که به دنبال چندین صفحه نمایش راه اندازی.

در گذشته iMac و صاعقه نمایش مشترک طراحی مشابه بنابراین ما نمی بینیم این عنوان به طور کامل از این سوال. این ناهنجاری در این مفهوم بسیار نازک در مقایسه با زمان iMac که با توجه اپل اخیر محصولات به نظر نمی رسد مانند بسیاری از کشش از تخیل یا نه.

این مفهوم همچنین پرتاب در یک سحر و جادو لای شیار است که قابلیت شارژ بی سیم به آن ساخته شده است که در واقع بر اساس یک ثبت اختراع که کشف شد در اوایل این ماه است که توانایی به صورت بی سیم شارژ دستگاه های مانند آی فون و حتی اپل مداد. این است و نه سرگرم کننده-به دنبال مفهوم اما مانند ما گفت: آن کسی حدس می زنم که چگونه اپل را رویکرد iMac را طراحی مجدد.

در زمینه اپل >کامپیوتر >مفاهیم. بیشتر بخوانید درباره iMac و شارژ بی سیم. منبع: imore



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن