این هک ماشین حساب است که هر دانش آموزان رویا به حقیقت می پیوندند

ما مدرن و روز دستگاه ها کمی بیش از حد هوشمند است که چرا وقتی که می آید به امتحانات مدارس به طور معمول تنها اجا

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

ما مدرن و روز دستگاه ها کمی بیش از حد هوشمند است که چرا وقتی که می آید به امتحانات مدارس به طور معمول تنها اجازه می دهد برخی از preapproved الکترونیک مانند scientific/financial calculators. این ماشین حساب هوشمند هستند به این معنا که آنها می تواند به جلو و یک تن از محاسبات اما با توجه به این واقعیت است که آنها آفلاین آن را می سازد آن را دشوار است به تقلب با آن است.

تبلیغات

و یا آنها ؟

در یک ویدیو (که تاکنون ساخته شده خصوصی) ارسال شده به Neutrino صفحه یوتیوب آن را نشان می دهد که چگونه فروتن Casio ماشین حساب علمی است که شما را پیدا خواهد کرد در دست بسیاری از دانش آموزان هک شده برای انجام این کار بیش از آن به نظر می رسد. برای استارت, پانل های خورشیدی استفاده می شود برای کمک به شارژ باتری و قدرت ماشین حساب برداشته شد و به جای آن یک صفحه نمایش OLED است.

Neutrino همچنین رفت و چند قدم بیشتر با ترک خوردگی باز کردن دستگاه و از جمله وای فای ماژول است که اجازه می دهد ماشین حساب برای اتصال به اینترنت که در آن قادر خواهد بود به جلو و قبل از آپلود داده ها از Firebase توسعه تلفن همراه پلت فرم. حتی وجود دارد که بسیار اساسی قابلیت چت است که با استفاده از یک ترکیب هوشمندانه از آهن ربا و سنسور است که اجازه می دهد تا کاربر چت و حرکت در منو.

نتیجه نهایی این است که پس از نگاه اول ماشین حساب به نظر می رسد هیچ چیز تغییر کرده است اما در زیر هود آن است که نهایی فریب دادن دستگاه. این به هیچ وجه ساده هک که هر دانش آموز می تواند به جلو, اما آن است که یک بازی سرگرم کننده و جالب یک. با توجه به نحوه نوآورانه دانشجویان می توانند وقتی که می آید به تقلب در امتحان, ما نمی شود جای تعجب نیست اگر برخی از آنها به برخی از الهام از این به خود را ایجاد کنید.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره هک. منبع: gizmodo



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن