این پسر ساخته شده پرتاب که ساقه ماسک بر روی چهره مردم

برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس کوروناویروس، توصیه شده است که ما ماسک در زمانی که در عموم می پوشیم. با این

توسط POSHTIBANNEWS در 27 مرداد 1399

برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس کوروناویروس، توصیه شده است که ما ماسک در زمانی که در عموم می پوشیم. با این حال، تمام وضعیت با ماسک کاملا سیاسی شده است، با برخی از مردم امتناع از پوشیدن آنها. برای درمان این، طراح آلن پان تصمیم گرفت که چیزی را ایجاد کند که اساساً ماسک های "زور" را بر روی مردم ایجاد کند.

تبلیغات

این در قالب یک پرتاب کننده DIY / تفنگ است که هنگامی که شلیک می آید، یک ماسک است که خود را در اطراف صورت هدف متصل آزاد می آید. در حالی که ما تصور می کنیم که آن را به احتمال زیاد تیک تیک بسیاری از مردم خاموش, به خصوص اگر آنها هیچ تمایلی به پوشیدن ماسک در درجه اول, این ایده خود را بسیار مبتدرک و نه خنده دار, حتی اگر پان لزوما ممکن است قصد داشته باشد به آتش آن را بر روی مردم برای شروع با.

چگونه پرتاب خود را کار می کند این است که آن را خاموش ماسک می آید که با چهار وزن متصل. پرتاب گر از اختراعات تله مانند مانند بولاس و پرتاب گرهای خالص الهام گرفته شده است، که از وزنه ها برای حمل آن به جلو و همچنین تولید تکانه برای کمک به رشته ها خود را به گردن/صورت فرد گره می زد.

در حالی که اختراع پان به نظر می رسد در محله های نزدیک کار می کنند که در آن پرتاب در برابر چهره یک فرد است، آن را کمی حیله و تزکیه در زندگی واقعی که در آن عوامل مانند باد نگه می دارد پرتاب ماسک کردن البته. اگر شما حدود 10 دقیقه به یدکی، اتمام اختراع پان در عمل در ویدیو بالا.

در زمینه Gadgets >پزشکی. برای اطلاعات بیشتر در مورد Coronavirus, Covid-19 و DYI.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن