این تفنگ ' قادر خواهید بود به ساقه هواپیماهای بدون سرنشین از آسمان در یک شیوه ای امن

گرفتن غیر مجاز هواپیماهای بدون سرنشین از آسمان معمولا شامل تیراندازی آن را پایین. این مشکل با این روش مرسوم اس

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

گرفتن غیر مجاز هواپیماهای بدون سرنشین از آسمان معمولا شامل تیراندازی آن را پایین. این مشکل با این روش مرسوم است که به عنوان یک نتیجه, هواپیماهای بدون سرنشین, سقوط بیاختیار و می تواند صدمه دیده و یا آسیب به افراد یا اموال زیر آن است. اما یک شرکت استرالیایی به نام DroneShield فکر می کند آنها ممکن است امن تر راه حل است.

تبلیغات

این شرکت با طراحی یک تفنگ به شکل دستگاه به نام DroneGun تاکتیکی است که قادر به شلیک هواپیماهای بدون سرنشین از آسمان با استفاده از امواج رادیویی. این است که اساسا یک فرکانس امواج از انواع که در آن آن را حذف کنترل هواپیماهای بدون سرنشین از آن اپراتور است. بنابراین آیا این باعث هواپیماهای بدون سرنشین فقط به سقوط از آسمان است ؟

با توجه به DroneShield آن را نمی خواهد. دلیل این است که "ترین" های مدرن و هواپیماهای بدون سرنشین را ظاهرا طراحی شده به صورت خودکار زمین خود را هنگامی که فرکانس آن مسدود است. این به این معنی است که هواپیماهای بدون سرنشین ادامه خواهد داد به کار خواهد شد و تعامل فرود پروتکل به جای به سادگی غلت به زمین از آسمان است.

این DroneGun تاکتیکی وزن آن در حدود 14 پوند و دارای طیف وسیعی از 1.2 کیلومتر است و می تواند توسط یک فرد, و آن را یک راه حل های تلفن همراه است که می تواند بر روی بروید و تقریبا در هر نقطه و ساخت آن را ایده آل برای نظامی یا اجرای قانون استفاده کنید.

در زمینه روبات. بیشتر بخوانید درباره هواپیماهای بدون سرنشین است. منبع: یاهو



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن