این ماوس بازی می آید با یک ساخته شده در فن برای مقابله با عرق کف دست

برخی از ما عرق کف دست و پس از یک دوره طولانی از با استفاده از ماوس می توانید آن را نوع ناخالص (آنها می گویند م

توسط POSHTIBANNEWS در 20 تیر 1399

برخی از ما عرق کف دست و پس از یک دوره طولانی از با استفاده از ماوس می توانید آن را نوع ناخالص (آنها می گویند ما لوازم جانبی در واقع آلوده تر از کاسه توالت). اگر شما رنج می برند از عرق کف دست و سپس شما ممکن است علاقه مند در چک کردن باد صبا موس بازی که در واقع می آید با یک ساخته شده است در فن خنک کننده.

تبلیغات

این روند در موش ها این روزها به نظر می رسد طرح های ورزشی که در آنها سوراخ هایی در سطح, احتمالا برای بهتر تسهیل جریان هوا و همچنین به ایجاد یک سبک ماوس (با توجه به وجود مواد کمتر) اما باد صبا خواهد بود که برای اولین بار ماوس است که ما آگاه هستند که می آید با یک فعال فن خنک کننده ساخته شده را به آن.

سرعت فن نیز می توان بین 4,000 10,000 RPM اگر چه ما را به تعجب در 10 ، 000 دور در دقیقه را با صدای بلند به اندازه کافی آزار دهنده است. همچنین به عنوان PCGamer امتیاز نیز وجود دارد که این موضوع از تمیز کردن و چگونه پارسه انتظار می رود برای حفظ فن برای جلوگیری از گرد و غبار ساخت.

جدای از آن, باد صبا به نظر می رسد مانند یک استاندارد موش با دو طرف دکمه های سه بالا دکمه ها و چرخ اسکرول است که دو برابر به عنوان یک دکمه به عنوان به خوبی. ماوس است که انتظار می رود راه اندازی می شود در Kickstarter در 22 ژوئیه با یک "سوپر اوایل پرنده" ویژه قیمت در $79 بنابراین اگر شما علاقه مند شما می توانید با ثبت نام در وب سایت خود را به مطلع می شود زمانی که آن را در نهایت راه اندازی شد.

در زمینه تبادل نظر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره, Crowdfunding, Kickstarter و ماوس. منبع: pcgamer



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن