این سیستم تشخیص چهره می تواند خلق و خوی شما را تشخیص دهد

حالات چهره بسیاری وجود دارد که ما بیان احساسات ما. برای مثال، ما به طور کلی وقتی خوشحال می شیم لبخند می زنیم،

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399
حالات چهره بسیاری وجود دارد که ما بیان احساسات ما. برای مثال، ما به طور کلی وقتی خوشحال می شیم لبخند می زنیم، اخم می کنیم وقتی ناراحت می شیم، وقتی گیج می شیم یا عصبانی می شیم، ابروهامون رو فرو می کنیم. با این حال ، گاهی اوقات ما را بیان میکرو که ممکن است به خصوص آشکار نیست ، اما هنوز هم ابراز احساسات ما به هر حال.
تبلیغات

بیش از در بریتانیا، به نظر می رسد که نیروی پلیس بریتانیا علاقه مند به آزمایش کردن یک سیستم تشخیص چهره است که ظاهرا توانایی تشخیص خلق و خوی مردم با اسکن چهره خود را. هنوز مشخص نیست که این سیستم چگونه کار خواهد کرد، اما باید به این موضوع که برخی ادعا می کنند که چنین تکنولوژی در واقع کار می کند وجود دارد.

در سال ۲۰۱۹، موسسه تحقیقاتی AI Now از رگولاتورها خواست تا فناوری را به عنوان ظاهراً بر روی "پایه های متکان دار" به طور مشخص یکه تکان داده شده است، ممنوعیت کنند. در آن زمان، پروفسور کیت کرافورد، یکی از بنیانگذاران شرکت AI Now در این مورد گفت: «در همان زمان که این فناوری ها در حال نورد شدن هستند، تعداد زیادی از مطالعات نشان می دهد که وجود دارد... هیچ مدرک قابل توجهی وجود نداره که مردم این رابطه ی ثابت رو بین احساساتی که تو احساس می کنی و اون طور که صورتت به نظر میاد داشته باشن."

در حالی که ما در حال مشاهده افزایش استفاده از تشخیص چهره، به خصوص برای اهداف امنیتی، به نظر می رسد که بسیاری در مورد فن آوری است که ما هنوز به کار وجود دارد. در گذشته مواردي وجود داشته که چنين سيستم هايي در واقع منجر به دستگيري هاي نادرست شده اند. برخی از شهرهای آمریکا استفاده از آن را در فضاهای عمومی نیز ممنوع کرده اند. اخیرا، پلیس نیویورک اعلام کرده که استفاده از آن را نیز دوباره ارزیابی خواهد کرد.

در عمومی . برای اطلاعات بیشتر درباره حریم خصوصی. منبع: thenextweb



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن