این مس-Laced, ژاکت می تواند کمک به جلوگیری از Coronavirus از گسترش

بسته به ماده از یک سطح coronavirus زندگی می کنند می توانند برای ساعت ها و یا تا به روز. اما آیا شما می دانید ک

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

بسته به ماده از یک سطح coronavirus زندگی می کنند می توانند برای ساعت ها و یا تا به روز. اما آیا شما می دانید که مس در واقع می تواند کشتن ویروس ها? در واقع در روز بیمارستان و در واقع استفاده از مس برای چیزهایی مانند دستگیره های درب برای جلوگیری از باکتری ها و ویروس از گسترش و در سال 2015, محققان دریافتند که آلیاژهای مس مورد استفاده در بیمارستان تنظیمات در واقع کاهش میزان عفونت به میزان 58 درصد است.

تبلیغات

در حال حاضر به لطف یک شرکت پوشاک با نام Vollebak آنها را توسعه داده اند یک ژاکت به نام Full Metal Jacket است که بافت رشته مس به پارچه. این اساسا تبدیل ژاکت به نوعی باکتری/ویروس دافع که در آن اگر شما به پوشیدن آن می تواند کمک به جلوگیری از باکتری ها یا ویروس ها از پیوستن خود را به لباس و جلوگیری از شما و یا افراد دیگر در اطراف شما را از بیمار شدن.

در حالی که این مس قنتد, ژاکت ممکن است به نظر می رسد مانند یک پاسخ مستقیم به coronavirus همه گیر Vollebak بنیانگذاران استیو Tidball نشان داد که توسعه ژاکت در واقع شروع شد و حدود سه سال پیش پس از تماشای یک TED صحبت های بیل گیتس درباره بیماری های همه گیر. هر قنتد, ژاکت شامل 65 درصد مس است که توضیح می دهد چرا از آن بسیار گران است.

کامل ژاکت فلزی است که در قیمت $1,095 اما قبل از اینکه شما بیش از حد هیجان زده در چشم انداز خرید آن باید اشاره کرد که معلوم نیست چقدر موثر است در جهان واقعی است. در حالی که درست است که مس دارای خواص ضد باکتریایی یا نه این ژاکت موثر است به اندازه کافی برای جلوگیری از گسترش ویروس ها و باکتری باقی مانده است دیده می شود.

حتی اگر آن کار نمی کند Tidball معتقد است که آن را هنوز هم می تواند repurposed برای سلام فن آوری لباس. با توجه مس خواص و استفاده در الکترونیک این کت نیز می تواند کمک به ذخیره کردن پایه و اساس برای لباس هوشمند در آینده چیزی است که شرکت هایی مانند گوگل کار کرده اند.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Coronavirus Covid-19, سلامت, علم و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: fastcompany



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن