این برنامه ممکن است تنها راه ورزشگاه باز بماند پس از همه گیر

در سراسر جهان اقدامات در نهایت گرفته شده برای کاهش مقررات ایمنی در مواجهه با Covid-19. با امثال کافه ها و سینم

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

در سراسر جهان اقدامات در نهایت گرفته شده برای کاهش مقررات ایمنی در مواجهه با Covid-19. با امثال کافه ها و سینماها بودن بخش های کلیدی از بازگشایی جامعه ورزشگاه را تا حد زیادی غایب است از گفتمان عمومی – اما اگر Myzone است چیزی برای گفتن در مورد آن.

متعصب تناسب اندام در حال حاضر ممکن است آگاه باشید از Myzone عملکرد ردیابی محصولات, اما در حال حاضر این شرکت با راه اندازی کل یک پلت فرم برای میزبانی کلاس های تناسب اندام در همکاری با زوم است که می تواند به طور مستقیم به خانه خود را: MZ-کنترل از راه دور.

در سطح ایده داشتن کلاس مخابره به اتاق نشیمن خود را می تواند به اشتباه به عنوان ناقوس مرگ برای سالن های ورزشی بیش از همه. پس از همه با مردم مشتاق به ماندن مناسب و در عین حال هنوز هم مطمئن نیستید در مورد چگونه برای سامان دادن با بقیه جامعه که قادر به خود را تمرین روزانه انجام شود از راحتی از خانه خود را به نظر می رسد بهترین راه حل است. همانطور که معلوم است, اما, Myzone جاه طلبی های کاملا مخالف است.

با هدف به کار به طور مستقیم با ورزشگاه و مربیان شخصی در مقیاس جهانی MZ-کنترل از راه دور اجازه خواهد داد که موسسات به ارتباط مجدد با اعضای خود را با ارائه آنها را یک جایگزین مناسب. برای مثال برای حفظ, اجتماعی, فاصله, قوانین, ورزشگاه خواهد شد و به احتمال زیاد قرار دادن درپوش بر تعداد افرادی که از نظر جسمی می تواند حضور در یک کلاس. اما اگر همان کلاس است که جریان از طریق MZ-کنترل از راه دور و سپس شما به طور بالقوه می تواند ده ها تن از اعضای شرکت کننده در کلاس به صورت مجازی و بدون هر گونه خطر آلودگی.

MZ-Remote Myzone Fitness Class

این معیارهای عملکرد از شما و همکلاسی های همکار خود را می توان در کنار جریان زندگی می کنند.

پیش از این سرویس را راه اندازی رسمی این چند صنعت دیگر روزنامه نگاران و من با حضور در تمرین سریع میزبانی طریق Myzone برنامه. همانطور که در تصاویر گنجانده شده در این مقاله می تواند گواه این برنامه قطعا در خدمت هدف آن است که من یک عرق ظروف سرباز یا مسافر تا پایان جلسه. برای دریافت همه چیز شروع, همه شما باید انجام دهید این است که کتاب خود را در نقطه ای قرار داده و در خود Myzone گروه برای پیگیری عملکرد خود را و سپس شما دور است. اگر شما یک Chromecast دروغ گفتن در اطراف و یا یک پخش-سازگار با تلویزیون و سپس آن را به ارزش بشاش جلسه به یک صفحه نمایش بزرگتر.

پخش تقسیم شده است بین دو کاشی: از یک طرف شما livestream خود را, اما از سوی دیگر شما باید نه تنها عملکرد خود را, اما همچنین عملکرد هر کس دیگری در نظر گرفتن بخشی در کلاس. اگر شما از نوع رقابتی شما می توانید مبادله دومی کاشی به تنها نشان می دهد عملکرد خود را.

اگر شما در حال حاضر با استفاده از یک Myzone دستگاه شما می دانید که ویژگی های ردیابی خود را کمی متفاوت از امثال Garmin و Fitbit. در حالی که ضربان قلب خود را ردیابی است در همه زمان ها کلید اندازه گیری شما می خواهید به تماشای عملکرد خود را در سطح امتیاز در یک 0-100% مقیاس. وجود دارد پنج رنگ-کد براکت است که در آن مقیاس و آن را کمی ساده تر به می دانم که اگر شما در حال حاضر در بیش از انجام یک ورزش است و نیاز به آن را پایین آورد و یا اگر شما نیاز به انتخاب کنید تا به سرعت.

MZ-Remote Myzone Fitness Class

اگر شما در خلق و خوی برای رقابت شما می توانید مبادله چپ کاشی به تمرکز به طور کامل در عملکرد خود را.

این یک سیستم جالب است که من معتقدم که کمک می کند تا به ساده کل فرایند و اجازه می دهد تا شما را به بیشتر در هماهنگی با سطوح مختلف فشار شما می توانید با قرار دادن بدن خود را تحت در طول تمرین. اینکه آیا یا نه آن را می شود استفاده می شود به اثر کامل بستگی دارد بر اساس مورد به مورد و مربی تمایل به اتخاذ سیستم به سبک خود را از آموزش.

در انگلستان وجود دارد در حال حاضر 12 ورزشگاه اپراتورهای امضا برای کار با MZ-کنترل از راه دور از جمله سوم فضا و David Lloyd – دو تا از بزرگترین نامها در انگلستان تناسب اندام. این خدمات را بزرگترین وظیفه شما خواهد بود برای نوسان قبلی ورزشگاه را برانگیخت که پس از اینکه مجبور به انطباق با تحت مستند تبدیل شده اند خود به اندازه کافی با استفاده از مجموعهای از محتوای آزاد است که در حال حاضر در دسترس در یوتیوب. شما فقط باید نگاهی به محبوبیت این کشور مورد علاقه PE, معلم, جو, فتیله برای گرفتن ایده از اینکه چگونه بزرگ است که گروه واقع شده است.

برای کسانی که به مراتب بیشتر با انگیزه های کلاس سیستم با این حال و به سادگی گفت که تمرینات را انجام MZ-کنترل از راه دور بدون شک اعتصاب وتر. با توجه به این که هیئت منصفه هنوز در مورد چگونه دولت ها در سراسر جهان رسیدگی خواهد شد بازگشایی ورزشگاه در یک پست-همه گیر جامعه MZ-کنترل از راه دور ممکن است چراغ نور متعصب تناسب اندام شده اند به امید.

MZ-کنترل از راه دور است که در حال حاضر در دسترس از طریق Myzone برنامه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن