این 65-inch 4K, HDR, ال ای دی تلویزیون در حال حاضر می تواند برای فقط £399

شده است وجود دارد یک راز کاهش قیمت در این Argos مثال از ال ای دی 65 اینچ 4K تلویزیون, HDR, به شما اجازه ناب فو

توسط POSHTIBANNEWS در 7 خرداد 1399

شده است وجود دارد یک راز کاهش قیمت در این Argos مثال از ال ای دی 65 اینچ 4K تلویزیون, HDR, به شما اجازه ناب فوق العاده بزرگ برای مجموعه تحت 400 پوند.

در حالی که Argos نگه داشتن است نسبتا shtum با توجه به ارزش واقعی این معامله فوق العاده ما در مرحله توضیح است که این خاص ال ای دی 65-icnh 4K HDR تنظیم می آید با یک RRP £529.

در حال حاضر برای فقط £399 در این Argos پیشنهاد شما در حال صرفه جویی در £130 برای یک تلویزیون با امکانات بسیار عالی برای بوت برای مسخره مقرون به صرفه قیمت.

اگر شما به دنبال یک سرگرمی تنظیم کردن اما می خواهم به نگه داشتن هزینه های پایین و سپس این ال ای دی 65 اینچ تلویزیون بزرگ فریاد ارائه یک پنل LED است که وعده ترد نمایش با قابلیت به نمایش گذاشتن قطعنامه تا 4K. ارائه HDR بیش از حد شما را از بهره مند معتبر و رنگ پر جنب و جوش است که تماشای تلویزیون لذت واقعی. در واقع با Dolby Vision, شما می توانید انتظار یک بدون درز, سینمایی, تصویر که واقعا غرق شما را به هر آنچه که شما در حال تماشای.

صحبت کردن با همه حواس خود را از ال ای دی تلویزیون های صوتی طراحی شده است Onkyo حصول اطمینان از تعادل کامل بین صدا و تصویر به شما تجربه کامل. شما همچنین می توانید تلویزیون خود را با توجه به نوع مطالب خود را به تماشای پریدن بین حالت های بهینه سازی شده برای ورزش و بازی یا فیلم.

با الکسا ساخته شده است در بیش از حد شما می توانید مستقیما به محتوای شما می خواهید به سادگی با استفاده از صدای خود را – در این روز از تلاش برای پیدا کردن کنترل از راه دور پایین پشت مبل ها ، با ساخته شده است در کلید های میانبر به محبوب جریان خدمات مانند Netflix و نخست شما همچنین می توانید با دانلود این نرم افزار برای ITV Hub iPlayer بی بی سی و دیگر بر روی تقاضا خدمات بیش از حد.

شما حتی می توانید انتخاب کنید به بازی از موسیقی مورد علاقه خود را جریان مستقیم از تلویزیون خود را با امثال آمازون و موسیقی Deezer در دسترس است.

در حال حاضر با £130 lobbed کردن آن معمول قیمت خرید 65 اینچ ال ای دی 4K HDR تلویزیون برای تنها £399 و خودتان عظیم, سرگرمی, مجموعه فوق العاده و قیمت پایین.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن