شخص ثالث آمازون فروشندگان قیمت سنگ آهن در بازار با مارک محصولات خود را به عنوان 'مجموعه'

در این بیماری همه گیر کوروناویروس که در آن بیشتر مردم در خانه برای کار و مدرسه, خرید آنلاین تبدیل شده است ضرور

توسط POSHTIBANNEWS در 12 خرداد 1399

در این بیماری همه گیر کوروناویروس که در آن بیشتر مردم در خانه برای کار و مدرسه, خرید آنلاین تبدیل شده است ضروری و تعجب بسیاری از آنها هجوم آوردند به سیستم عامل مانند آمازون به خرید اقلام است. این نیز متاسفانه منجر به برخی از شخص ثالث فروشندگان سرقت تا قیمت های خود را با توجه به افزایش تقاضا است.

تبلیغات

در حال حاضر آمازون سیستم در محل است که جلوگیری از محصولات از آسیا اما به نظر می رسد که برخی از فروشندگان شخص ثالث را در بر داشت یک راه در اطراف آن توسط مارک محصولات خود را به عنوان "کلکسیون". با توجه به این که ارزش کلکسیونی ذهنی است آمازون ندارد هر سیستم در محل برای جلوگیری از قیمت سنگ آهن در بازار از جمله لیست و بنابراین برخی از فروشندگان شخص ثالث در حال استفاده از آن است.

به عنوان نخستين آستانه کیسی نیوتون برخی از فروشندگان فروش شده اند مجموعه ای از Bowflex دمبل برای بیش از $1,000, که همچنین ذکر شده به عنوان مجموعه. قیمت دمبل را به طور معمول هزینه $279 بنابراین به وضوح وجود دارد هیچ توجیهی برای 400 درصد افزایش در قیمت آن دیگر نسبت به سود حاصل از تعداد افرادی که در حال تبدیل به صفحه اصلی تمرینات در حال حاضر که در ورزشگاه بسته شده است.

این قیمت درآوردن نیز تمدید شده به انواع محصولات از جمله بازی های ویدئویی سازندگان نان و تلفن همراه لوازم جانبی تلفن, فقط به نام چند. که گفت: ما تصور می کنیم که هیچ کس مایل به پرداخت هزینه برای این محصولات آسیا اما ما فرض کنید همه این نمایندگان نیاز است فقط یک یا دو نفر را به خرید محصولات خود را به آن را به یک تلاش پر سود.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره آمازون است. منبع: theverge



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن