وجود دارد "هیچ برنامه ای" برای آخرین ما 2, DLC, Naughty Dog تایید کرده است

صحبت های اخیر, پادکست, The Last of Us 2 مدیر Neil Druckmann تایید کرد که Naughty Dog قصد ندارد پس از گسترش داس

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

صحبت های اخیر, پادکست, The Last of Us 2 مدیر Neil Druckmann تایید کرد که Naughty Dog قصد ندارد پس از گسترش داستان با محتوای قابل دانلود.

داشتن منتشر انتقادی و تجاری تحسین در اوایل این ماه تعدادی از طرفداران احتمالا تعجب کنید که اگر این گذشته آنها را ببینید از Ellie و شرکت. متاسفانه می کند که به نظر می رسد در این مورد.

صحبت کردن به عنوان بخشی از یک spoilercast با نیمه خنده دار, Neil Druckmann تایید کرد که استودیو هیچ برنامه ای برای تولید و توسعه برای آخرالزمانی داستان در حال حرکت رو به جلو است. با توجه به بلند پروازانه 20+ ساعت دامنه وانیل کمپین آن را هیچ جای تعجب است که Naughty Dog گفته است که داستان آن را می خواستم بگویم با این عاقبت.

مرتبط: بهترین بازی PS4

اما این را رد نمی کند مستقل ماجراجویی در یک ورید مشابه به بازی Uncharted: Lost Legacy بازیگران شخصیت های کاملا متفاوت. این ماجرا خاص یکی از سری' بهترین دلیل آن کوتاه بود متمرکز و همیشه بازیکن مورد توجه است. اگر Naughty Dog بازی همان ترفند دوباره ما می بود قطعا پردازنده برای سوار شدن.

امکان قسط سوم نبوده است, حکومت توسط Naughty Dog اما شانس هستند آنها می خواهم به حرکت بر روی یک ویژگی جدید پس از گذراندن بیش از یک دهه در آنچارتد و آخرین ما. هر دو از این فرانچایز را صرف مقدار زیادی از زمان در کانون توجه شایسته اما یک IP جدید به همراه راه اندازی PS5 خواهد بود بیشتر از همه هیجان انگیز است. شانس هستند که ما نمی خواهد در مورد این سال ها ،

درآمد 5/5 ما در نقد و بررسی The Last of Us 2 یکی از بهترین بازی های این نسل در حال گسترش بر اصلی ماجراجویی در تعدادی از تعجب و خرابکارانه راه. آن را واقعا استادانه است و بر خلاف هر چیزی که Naughty Dog ساخته شده است قبل از. اگر شما آن را برداشت و در عین حال شما آن را مدیون خودتان به این یکی یک شات.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن