جهان سریع ترین ابر رایانه ها طراحی شده توسط ARM چیپ ست

بدون شک وجود دارد برخی که شک اپل استراتژی گذار از استفاده از اینتل پردازنده های x86 به بازوی مبتنی بر چیپ ست.

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

بدون شک وجود دارد برخی که شک اپل استراتژی گذار از استفاده از اینتل پردازنده های x86 به بازوی مبتنی بر چیپ ست. اینتل پردازنده های طولانی تحت سلطه کامپیوتر صحنه در حالی که بازو است که عمدتا مورد استفاده در دستگاه های تلفن همراه. اگر وجود داشت همیشه یک مورد بود Fugaku ممکن است یک نام توجه داشته باشید.

تبلیغات

Fugaku برای کسانی که نا آشنا است نام یک ابر رایانه ها طراحی و توسعه توسط Riken و فوجیتسو در کوبه ژاپن. آن است که توسط یک بازوی چیپ ست های ساخته شده توسط فوجیتسو و موفق به گرفتن شماره یک نقطه در دوسالانه Top500 ابر رایانه با سرعت رتبه بندی است. با توجه به Top500 HPL معیار Fugaku مدیریت 415.5 petaflops است که در حدود 2.8 برابر سریع تر از آی بی ام نشست.

در لحظه های کامپیوتر است که عمدتا برای COVID-19 مربوط به پردازش آن کمک می کند تا با تحقیق و شبیه سازی ویروس و همچنین اثربخشی ژاپن در تماس با ردیابی نرم افزار. انتظار می رود برای رفتن به بهره برداری کامل در سال مالی آینده.

در حالی که اپل ARM مبتنی بر کامپیوتر خواهد شد به احتمال زیاد نمی تواند به عنوان قدرتمند آن برجسته با استفاده از معماری ARM برای ساخت پردازنده رایانه. با توجه به سیستم-روی-یک-چیپ طبیعت آن را انجام دور با برخی از محدودیت ها ممکن است پیدا کردن با پردازنده های x86 مانند حرارتی مسائل.

در حالی که بدون شک وجود دارد که بازوی پتانسیل فوق العاده قدرتمند به عنوان یک مصرف کننده بر اساس شرکت اپل دیگر برای غلبه بر موانع به منظور متقاعد کردن مشتریان برای اتخاذ آن از جمله تضمین این که بسیاری از برنامه های است که کاربران با آن آشنا هستند سازگار بر روی چیپ ست جدید خود را.

در زمینه کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره ژاپن و SoC. منبع: bgr



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن