کلید مهندس در پشت بسیاری از پیکسل بالا ویژگی های دوربین به سمت چپ گوگل

یکی از چهره های کلیدی در پشت گوگل, پیکسل خط بزرگترین نقطه فروش − دوربین با کیفیت − اتحاد چپ این شرکت است. Marc

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399

یکی از چهره های کلیدی در پشت گوگل, پیکسل خط بزرگترین نقطه فروش − دوربین با کیفیت − اتحاد چپ این شرکت است.

Marc Levoy منجر به توسعه دوربین های متعدد از ویژگی های این صفحه از جمله حالت پرتره شب, چشم, HDR+ و astrophotography حالت. اطلاعات در حال حاضر نشان داد که او بی سر و صدا ترک گوگل در ماه مارس است.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند

مهندس پیوست گوگل تمام وقت در سال 2014 است اما او بخش بزرگی از شرکت مبدا داستان.

Levoy می دانستند گوگل موسسان لری پیج و سرگئی برین بود که او یک استاد و آنها دانشجویان در دانشگاه استنفورد در 90s (او همچنین می گوید که او "لنت چند هارد دیسک به دانشجویان دکترا دیوید فیلو و جری یانگ" در حدود همان زمان که منجر به ایجاد یاهو).

Levoy یکی از چهره های پشت نقشه های گوگل نمای خیابان بیش از حد و او نیز مشغول به کار در گوگل شیشه ای و درگیر شده در این شرکت VR تلاش.

بیشتر چه, او حتی اعتقاد بر این بود بخشی از داستان از کج بیل زدن گوگل نام خود را.

"اوه, بله, و پس از آن وجود دارد این است که داستان در مورد چگونه گوگل نام خود را به دلیل یک اشتباه املایی ساخته شده توسط یکی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی استنفورد" او می نویسد در وب سایت خود را. "برای شنیدن داستان کامل شما باید برای درمان من به یک لیوان شراب است."

اما آن را Levoy عکاسی تخصص است که خارج از غرفه به عنوان چیزی است که گوگل می تواند بشدت از دست ندهید.

هر پیکسل گل سرسبد همواره رتبه بسیار (یا صدر) ما به طور مداوم در حال تحول خلاصه ای از بهترین دوربین های همراه و ما به زودی می تواند به پیدا کردن چقدر مرکزی Levoy بود به گوشی های هوشمند محدوده عکاسی دلاوری. شاید نه آنقدر با صفحه 4a اما قطعا صفحه 5.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

این اطلاعات همچنین نشان داده است که ماریو کیروش سابق مدیر کل گوگل صفحه تقسیم را ترک کرده است گوگل می باشد. کیروش بنا به گزارش چپ پست خود را دو ماه قبل از راه اندازی صفحه 4 اکتبر گذشته و رفتگان این شرکت در ماه ژانویه است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن