اپل به زودی پشتیبانی از صفحه کلید و موس گیمینگ

اپل آی پد پشتیبانی می کند استفاده از صفحه کلید خارجی و در بیشتر سال های اخیر موش به عنوان به خوبی. استفاده از

توسط POSHTIBANNEWS در 7 تیر 1399

اپل آی پد پشتیبانی می کند استفاده از صفحه کلید خارجی و در بیشتر سال های اخیر موش به عنوان به خوبی. استفاده از صفحه کلید و ماوس عمدتا برای استفاده عمومی مانند تایپ کردن اسناد و گشت و گذار در وب و ارسال ایمیل و غیره است و به زودی مجموعه ای به تغییر به عنوان اپل خواهد بود و آوردن صفحه کلید و پشتیبانی از ماوس را به بازی بر روی iPad.

تبلیغات

با آینده iPadOS 14 به روز رسانی به نظر می رسد که اپل خواهد شد اجازه می دهد پارسه به استفاده از ماوس و صفحه کلید به بازی بازی. برای اکثر بازی بر روی iPad یا درگیر استفاده از کنترل های روی صفحه و یا بازی کنترل پس از معرفی صفحه کلید و ماوس پشتیبانی بدون شک لرزش چیز کمی.

این تعهد در اینجا خواهد بود و توسعه دهندگان برای اضافه کردن پشتیبانی از صفحه کلید و ماوس این معنی که اگر توسعه دهندگان را انتخاب کنید به بازی های خود را قابل پخش بر روی یک صفحه کلید و ماوس و سپس واقعا چیزی وجود دارد که گیمر می تواند انجام دهد. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه این تاثیر می گذارد صحنه بازی به خصوص وقتی که می آید به بازی های FPS که برخی ممکن است ترجیح می دهند با استفاده از یک صفحه کلید و ماوس دسته کوچک موسیقی جاز به جای استفاده از کنترل های روی صفحه و یا با یک کنترل کننده بازی.

همچنین آن جالب خواهد بود تا ببینید که چه نوع از بازی های جدید است که توسعه دهندگان می آیند تا با آن خواهد شد استفاده از این گزینه های کنترل جدید.

در زمینه اپل >بازی >قرص. بیشتر بخوانید درباره اپل صفحه کلید و ماوس. منبع: imore

آخرین مطالب