IPad Pro سحر و جادو صفحه کلید نیست بازی خوبی با برخی از شارژ لوازم جانبی

اپل معمولا توصیه می کند که مشتریان از محصولات خود را با استفاده از رسمی یا مجاز لوازم جانبی را برای شارژ دستگا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

اپل معمولا توصیه می کند که مشتریان از محصولات خود را با استفاده از رسمی یا مجاز لوازم جانبی را برای شارژ دستگاه های خود را. دلیل این است که اپل یک استاندارد خاص که شخص ثالث لوازم جانبی سازندگان نیاز به ملاقات در نظر گرفته شود به عنوان یک دزدگیر و لوازم جانبی. اما در بیشتر قسمت ها در بسیاری از اوقات شما می توانید دور با استفاده غیرمجاز اشخاص ثالث لوازم جانبی.

تبلیغات

متاسفانه اگر شما صاحب نام تجاری جدید iPad Pro سحر و جادو صفحه کلید و لوازم جانبی آن به نظر می رسد که دستگاه در حال پخش نیست به سادگی با شخص ثالث شارژ لوازم جانبی. این است که با توجه به چند کاربر گزارش که متوجه شده است که هنگامی که در تلاش برای شارژ لوازم جانبی با استفاده از یک شخص ثالث کابل یا آداپتور برق آنها استقبال با یک "نه شارژ" پیام خطا نمایش داده شده در این تبلت از نوار وضعیت.

MacRumors تایید کرده است این درست باشد که آنها با استفاده از یک Anker آداپتور برق همراه با یک مقام رسمی اپل USB-C کابل نشان می دهد که هر دو کابل و آداپتور نیاز به طور رسمی از اپل به منظور آن را به کار. نتایج مخلوط شده که در آن برخی از مردم گزارش مسائل در پایان خود را در حالی که دیگران با داشتن یک زمان سخت.

معلوم نیست اگر این یک اشکال و یا طراحی و یا اگر آن را می تواند موضوع را با اپل و یا لوازم جانبی خود را دارد اما تا زمانی که آن را می تواند حل و فصل شود, بهترین شرط بندی شما خواهد بود به استفاده از رسمی اپل شارژر و کابل در حال حاضر.

در زمینه اپل >تبادل نظر >قرص. بیشتر بخوانید درباره iPad, iPad Pro و صفحه کلید. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن