FBI هم اکنون می توانید نگاه خود را, تاریخچه مرور وب و بدون نیاز به حکم

اگر شما فکر می کنید که شما تاریخچه مرور وب خصوصی به شما و فقط شما می تواند اشتباه است. دلیل این است که در طول

توسط POSHTIBANNEWS در 25 اردیبهشت 1399
اگر شما فکر می کنید که شما تاریخچه مرور وب خصوصی به شما و فقط شما می تواند اشتباه است. دلیل این است که در طول سال های اخیر, رای سنای آمریکا موافقت کرده است به سازمان های اجرای قانون دسترسی به وب مرور تاریخچه داده ها بدون نیاز به دست آوردن حکم اول است.
تبلیغات

با توجه به گسترده پیامدهای حریم خصوصی از این حکم برخی از سناتورهای بوده و مبارزه با آن. برای کسانی که آشنا نیستند این رای برای اصلاح قانون پاتریوت که در آن آنها می خواستند برای ایجاد تغییرات به طوری که آن را منع دولت برای جمع آوری در حال دیدن سایت اینترنت اطلاعات و تاریخچه مگر اینکه آنها تا به حال یک حکم.

اما رای "بله" به این تغییرات کاهش یافت و کوتاه فقط با یک عنوان چند سناتور شد, گزارش به نشان داده اند که در آن حداقل یکی از آنها می خواهم که رای به نفع این تغییرات است. با توجه به سن. Ron Wyden که حمایت اصلاح "دسترسی به کسی تاریخچه مرور وب است که تقریبا مانند جاسوسی بر روی افکار خود را. این سطح از نظارت باید کاملا به نیاز به یک حکم."

متاسفانه با اصلاح عدم دریافت رای کافی به نظر می رسد مانند Patriot Act باقی خواهد ماند به عنوان آن را در شکل فعلی آن است. صحبت به مادربرد اوان Greer معاون مبارزه برای آینده گفت: "قانون پاتریوت باید لغو در تمامیت آن آتش کشیدند و به خاک سپرده شد در زمین است. این یکی از بدترین قوانین مصوب در قرن گذشته وجود دارد و به صفر است و شواهدی وجود دارد که توده نظارت برنامه را قادر می سازد تا به حال نجات یک زندگی انسانی است."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره قانونی و حریم خصوصی. منبع: معاون



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن