شهر بوستون خواهد بود ممنوعیت استفاده از تشخیص چهره مبتنی بر نظارت

در حالی که برخی از بخش هایی از جهان, تشخیص چهره مبتنی بر نظارت به تصویب رسید در حال وجود دارد برخی از بخشی از

توسط POSHTIBANNEWS در 5 تیر 1399
در حالی که برخی از بخش هایی از جهان, تشخیص چهره مبتنی بر نظارت به تصویب رسید در حال وجود دارد برخی از بخشی از جهان که در آن فن آوری است که ممنوع بودن مانند شهر بوستون که شورای شهر اعلام کرده است که آنها خواهد بود ممنوعیت استفاده از این فن آوری که در آن آن را منع مقامات شهرستان از استفاده از آن.
تبلیغات

با توجه به عضو شورا ریکاردو ارریو که این لایحه حمایت عضو شورا در کنار میشل وو "آن را آشکار تعصب نژادی و این خطرناک است. اما آن را نیز تا به نوعی یک اثر سرما بر آزادی های مدنی. و به این ترتیب در یک زمان که در آن ما شاهد خیلی اقدام مستقیم در قالب راهپیمایی و تظاهرات برای حقوق هر نوع نظارت و فن آوری است که می تواند مورد استفاده قرار اساسا لرز رایگان سخنرانی یا ... بیشتر یا کمتر نظارت بر فعالیت و یا فعالان خطرناک است."

ذکر شده است که بر اساس یک MIT مطالعه صورت تشخیص نیست دقیقا شناخته شده است به خصوص به خصوص وقتی که می آید به شناسایی افراد با پوست تیره تر است. برای مثال این مطالعه نشان داد که برای پوست تیره تر زنان ميزان خطا از فن آوری بالا رفت و به 35٪. نیز وجود دارد یک گزارش اخیر در مورد چگونه یک مرد دستگیر شد و پس از اینکه به اشتباه شناسایی شده توسط نرم افزار تشخیص چهره.

کمیسر پلیس بوستون ویلیام ناخالص نیز در پشت این ممنوعیت از تکنولوژی و مدعی است که تا زمانی که آن را 100 ٪ دقیق او هیچ علاقه ای در اجرای آن استفاده کنید. بوستون است که نه تنها در بانینگ تکنولوژی که در سال 2019 سان فرانسیسکو نیز اعلام کرد که آنها خواهد بود ممنوعیت استفاده از تشخیص چهره در فضاهای عمومی.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره حفظ حریم خصوصی. منبع: wbur.org



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن