هدف نوری, نقد و بررسی: 5 چیزهایی که می دانیم قبل از سفر خود را

اگر شما به پوشیدن عینک, سپس شما می دانید که چگونه گران و ناخوشایند آن می توان به خرید های جدید. من پوشیده عینک

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

اگر شما به پوشیدن عینک, سپس شما می دانید که چگونه گران و ناخوشایند آن می توان به خرید های جدید. من پوشیده عینک برای سال رفته اند و در راه بیش از حد طولانی بدون جایگزین کردن آنها را در گذشته به دلیل من می خواستم برای جلوگیری از بدون هیچ زحمتی.

در این مقاله من می خواهم به نگاهی به هدف نوری: من در بر داشت آن را به یک گزینه مناسب برای خرید عینک آنلاین و یا در فروشگاه.

5 چیزهایی که می دانیم قبل از بازدید از هدف نوری

این که آیا شما نیاز به یک معاینه چشم جدید, عینک و یا تماس با ما, هدف نوری ممکن است یک خرده فروش در نظر بگیرید. من در بر داشت یک انتخاب عظیمی از قاب سبک و رنگ در هدف نوری وب سایت و همچنین مارک های معروف و قیمت های رقابتی. RedCard دارندگان حتی می توانید با استفاده از آنها 5% تخفیف بر روی هدف محصولات نوری.

برای دیدن اگر وجود دارد یک هدف نوری در نزدیکی شما و بازدید از فروشگاه به محل صفحه و با کلیک بر روی دولت خود را. اگر وجود ندارد یک محل در نزدیکی شما می توانید هدف نوری به فروشگاه آنلاین برای تماس با ما ،

قبل از اینکه شما محل سفارش و یا کتاب یک معاینه چشم نگاهی به این پنج چیز به دانستن در مورد هدف نوری:

  1. آنچه در دسترس در هدف نوری?
  2. چقدر هدف معاینه چشم هزینه ؟
  3. چقدر هزینه عینک در هدف ؟
  4. آنچه بیمه می کند, هدف نوری قبول می کنید ؟
  5. چه مدت آن را به گرفتن از هدف نوری?

1. آنچه در دسترس در هدف نوری?

هدف نوری ارائه می دهد داروهای تجویزی و غیر تجویزی عینک های آفتابی و تماس با ما. اگر شما در حال حاضر نمی, نسخه, هدف نوری نیز ارائه می دهد چشم امتحانات و لنز اتصالات از طریق مستقل پزشکان بینایی سنجی.

فروشگاه آنلاین حمل بیش از 1000 فریم عینک برای زنان و مردان و کودکان.

Target Optical's website featuring men's and women's eyeglasses as low as $50

شما پیدا کردن سبک از محبوب برندها از جمله Ray-Ban, Oakley, Armani Exchange, رواج, مربی, Calvin Klein, و بیشتر. هدف نیز ارائه می دهد طرح های خود را برای زنان (روز نو) مردان (Blacklivesmatter & Co.) و بچه ها (گربه و جک).

بسته به نوع نسخه خود را و تنظیمات شما ممکن است نیاز به یک نوع خاص از لنز. هدف نوری ارائه می دهد انواع مختلف لنز مواد برای هر دو واحد-چشم انداز و مترقی نسخه.

تبلیغات

همه هدف نوری تک-لنز چشم انداز ارائه شده در پلاستیک (ComfortLight), حق بیمه, پلی کربنات (ComfortLight فعال) و سلام شاخص (ComfortLight عملکرد). IntelliBlue نور آبی و اشعه های مضر uv لنز در دسترس برای دستگاه پاسخگو عینک و انتقال لنزهای موجود برای نور پاسخگو در همان سه مواد.

مترقی لنز ارائه شده با بسیاری از مواد لنز گزینه های در شرکت فروشگاه آنلاین. هیچ خط به جای در دسترس برای $125 بیش از تک چشم انداز لنزهای اما من در بر داشت که به صف لنز bifocal نیست در حال حاضر در دسترس آنلاین.

برای عینک آفتابی شما می توانید انتخاب کنید از SunVision, SunVision فعال یا SunVision عملکرد لنز. فعال لنزهای نازک و بسیار سبک وزن و مقاوم در برابر ضربه خراش & تابش خیره کننده و مقاوم در برابر لکه-مقاوم در برابر. عملکرد لنز نیز نازک و سبک وزن ابتدا و تابش خیره کننده-مقاوم در برابر و در ارائه با کیفیت بالا و وضوح.

تا آنجا که مخاطبین go, هدف نوری حمل ترین مارک های معروف از جمله Acuvue, Air Optix و Biofinity در میان دیگران.

2. چقدر هدف معاینه چشم هزینه ؟

اگر شما یک هدف نوری در این نزدیکی هست و شما نیاز دارید تا به تاریخ نسخه ای برای عینک و یا تماس با در نظر گرفتن برنامه ریزی های خود را معاینه چشم وجود دارد.

یک معاینه چشم در هدف نوری در اطراف هزینه $70 بسته به جایی که شما زندگی می کنند. در مقایسه با دیگر محبوب نوری مراکزکه من پیدا کردم که هدف متوسط هزینه آزمون می افتد در پایان پایین تر.

هنوز هم شما باید تماس بگیرید نزدیکترین هدف نوری مرکز برای دریافت قیمت دقیق برای معاینه چشم قبل از برنامه ریزی است. اگر شما در حال نصب برای تماس با ما و یا تجدید مخاطبین خود نسخه شما می تواند به دنبال در هزینه های اضافی.

در حالی که پزشکان در برخی از ایالت ها شاغل هستند با هدف نوری, ترین چشم امتحانات انجام شده توسط خود اشتغالی پزشکان که اجاره فضا در فروشگاه. و اگر شما یک RedCard دارنده شما می توانید صرفه جویی 5% در هدف محصولات نوری اما نه خدمات. شما نمی توانید یک تخفیف در چشم خود امتحان و یا تماس با اتصالات خود را با RedCard.

شما می توانید کتاب آزمون آنلاین با وارد کردن کد پستی خود را. هنگامی که شما را معاینه چشم در هدف شما دریافت خواهید کرد یک پرینت از فعلی خود را به نسخه. شما سپس می توانید انتخاب کنید برای خرید عینک خود را از هدف نوری و یا از یکی دیگر از خرده فروش.

3. چقدر هزینه عینک در هدف ؟

فریم های متفاوت در قیمت بر اساس مواد از آنها ساخته شده است. به همین ترتیب, لنز, قیمت ها متفاوت است و بر اساس ویژگی های نسخه خود را نیاز دارد.

هدف نوری ارائه می دهد فریم شروع فقط زیر 50 دلار در هر چند شما می توانید بزرگتر برچسب قیمت (تا $365) در بالا پایان سبک مانند کالوین کلاین و الکی. در حال حاضر وجود دارد بیش از 350 عینک و عینک آفتابی در دسترس برای $100.

تبلیغات

در علاوه بر این به فریم در اینجا چقدر شما می توانید انتظار به پرداخت برای لنز:

  • تک چشم انداز روشن لنز: $75-$150
  • تک چشم انداز خورشید لنز: $100-$250
  • تک چشم انداز Ray-Ban لنز: $210
  • هیچ خط پاک کردن لنز bifocal: $200-$275
  • هیچ خط bifocal خورشید لنز: $225-$375
  • هیچ خط bifocal Ray-Ban لنز: $310

همه پاک کردن لنز می تواند به روز رسانی به انتقال برای اضافی $100. هدف نوری نیز ارائه می دهد یک سال حفاظت از برنامه ریزی برای $35.

اگر شما هم برای مقایسه فروشگاه شما پیدا کردن قیمت های پایین تر در آنلاین رقبا مانند Zenni Optical و EyeBuyDirect. هدف نوری با قیمت های بیشتر در مقایسه با Warby Parker برای غیر طراح فریم و تک چشم انداز لنز. فریم در امریکا بهترین ها در همان محدوده قیمت, اما شما ممکن است پیدا کردن یک معامله بهتر بر روی لنز وجود دارد.

هنوز, شما به احتمال زیاد برای پیدا کردن قیمت یک جفت عینک شما را دوست دارم در هدف نوری. به راحتی از بودن قادر به سعی کنید بر روی پتانسیل فریم در فرد نیز ممکن است تفاوت ارزش آن.

مخاطبین شروع به عنوان کم به عنوان $27 در هر جعبه در هدف اما این قیمت تا حد زیادی متفاوت است با توجه به آنچه با نام تجاری شما با استفاده از. مطمئن شوید برای بررسی قیمت ها در چند قابل اعتماد خرده فروشان آنلاین به مطمئن شوید که شما در حال گرفتن بهترین معامله در تماس.

در نهایت فراموش نکنید که برای امکان استفاده از 5% تخفیف در عینک و یا لنزهای تماس با ما اگر شما یک RedCard دارنده. فقط به خاطر داشته باشید که این تخفیف اعمال نمی شود به چشم امتحانات و یا طرح حفاظت. همچنین, هدف نوری خرید واجد شرایط نیستند RedCard تمدید بازگشت برنامه.

4. آنچه بیمه می کند, هدف نوری قبول می کنید ؟

هدف نوری به شما امکان استفاده از مزایای بیمه شما در فروشگاه و آنلاین برای تجویز عینک و عینک آفتابی و لنزهای تماسی و چشم امتحانات.

هدف نوری می پذیرد بیش از 50 مختلف طرح های بیمه از جمله آبی صلیب آبی سپر هومانا و EyeMed. برای یک لیست کامل از پذیرش طرح های بیمه, بازدید , هدف نوری وب سایت. توجه داشته باشید که در حالی که اکثر برنامه های بیمه پذیرفته شده در فروشگاه آنلاین و برخی از آنها پذیرفته شده فقط در فروشگاه.

برای دیدن اگر شما از مزایای بیمه شما می توانید با استفاده از هدف نوری, وب سایت, کلیک کنید "دسترسی به منافع خود" و پر کردن فرم کوتاه. شما فقط نیاز به وارد کردن نام خود و تاریخ تولد و کد پستی. اگر سیستم قادر است به شما در پیدا کردن خود را میبینید وضعیت واجد شرایط بودن برای چشم انداز مزایای از جمله تماس, فریم, لنز و چشم امتحانات.

Target Optical's Insurance Benefit tool indicating available vision insurance benefits

تبلیغات

اگر شما مزایای در دسترس شما فقط مجبور به پرداخت از جیب هزینه به دلیل هنگام چک کردن. شما همچنین می توانید خود را انعطاف پذیر و هزینه های حساب یا حساب پس انداز سلامت بر روی محصولات و خدمات است.

5. چه مدت آن را به گرفتن از هدف نوری?

هدف نوری ارائه می دهد حمل و نقل استاندارد در تمام عینک و لنزهای تماسی. اگر شما این گزینه را انتخاب کنید در اینجا چگونه شما می توانید انتظار به صبر قبل از دریافت سفارش خود را:

  • تجویز عینک: 10 روز کسب و کار (7 برای پردازش 3 برای حمل و نقل)
  • غیر-تجویز عینک آفتابی: 5 روز کسب و کار (2 برای پردازش 3 برای حمل و نقل)
  • لنزهای تماسی: 7 روز کسب و کار (4 برای پردازش 3 برای حمل و نقل)

اگر شما نیاز به سفارش خود را هر چه زودتر شما می توانید سریع تر از روش حمل و نقل برای هزینه های اضافی. نگه داشتن در ذهن است که پردازش زمان نمی تواند شتاب. این بدان معناست که شما هنوز هم انتظار حداقل هشت روز کسب و کار برای تجویز عینک سه روز کسب و کار برای عدم تجویز عینک و پنج روز برای تماس با لنز.

برای کسب اطلاعات بیشتر در روند حمل و نقل و گزینه های, دیدار شرکت, صفحه پرسش و پاسخ.

افکار نهایی

به طور کلی من در بر داشت هدف نوری به یک محل عالی برای دریافت معاینه چشم — آنلاین و یا در فروشگاه و خرید مقرون به صرفه تجویز عینک و عینک آفتابی و لنزهای تماسی. آن را به خصوص یک گزینه را در نظر بگیرید اگر شما مکرر هدف خریدار و/یا RedCard دارنده.

برای تک چشم انداز فریم و لنز شما می توانید انتظار به پرداخت هزینه به عنوان کمی به عنوان $125-$200. اما من در مقایسه با قیمت, و من قادر به ضرب و شتم که قیمت و در دیگر خرده فروشان آنلاین است. آن را تا به شما برای تصمیم می گیرید اگر به راحتی ارزش تفاوت در قیمت.

برای بهینه سازی پس انداز خود را, مطمئن شوید که برای دیدن اگر شما هر گونه مزایای بیمه شما می توانید استفاده کنید و پرداخت خود را با RedCard به صرفه جویی 5% بر روی محصولات. در نهایت مطمئن شوید برای بررسی پیشنهادات ویژه در عینک و لنزهای تماسی ،

قبل از اینکه شما آماده به محل سفارش خود را, مطمئن شوید که شما باید یک نسخه معتبر در این نزدیکی هست و خود را بدانید مردمک فاصله.

آیا شما تا به حال یک معاینه چشم یا خریداری عینک/اطلاعات تماس در هدف نوری? به ما بگویید که در مورد تجربه خود را در نظرات زیر!

بیشتر Clark.com مطالب و محتوا برای کمک به شما در صرفه جویی در:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن